Kleine update zuinigheid LS460:
Retourtje Den Haag -Assen, afgetankt voor vertrek en na weer thuiskomen, met airco uit. Heel net resultaat van 1 op 14.....
Voor verbruik hoef je een LS600 H niet te nemen, maar er staat nu wel een waanzinnig mooi exemplaar te koop op gaspedaal.nl met executive seating....
Idd, op de snelweg zijn ze bijna identiek in het verbruik, de 600h wordt pas ?cht zuiniger in de stad met het vele optrekken en afremmen, -want hybride-. Plus en da's mijn mening, ik heb ook de LS 460 kort mogen rijden: Een 600h rijdt met z'n CVT wel heel erg soepel, daar kan de 460 net niet aan tippen.
Voordeel van de 600:
Je hebt standaard LED koplampen.
Je hebt standaard laminated (dubbel) glas in de zijruiten.
Je kunt standaard tegen de domme buurman liegen en zeggen dat je dikke V8 1 op 25 doet want het is een hybride en je rijdt bijna altijd elektrisch. (duh)
Nadeel van de 600h: Door het hoge gewicht mag je ?125.-- per maand aan belastingen aftikken. Maar boeien!! Je koopt een LS toch niet om goedkoop rond te tuffen? Koop dan beter een Aygo.