LS400 bj 05-1997 achterscherm

cor1975

Hoort erbij
15 nov 2010
44
0
0
Ik heb een lexus te koop zien staan met schade.
Mijn vraag is;

Hoe is het achterscherm bevestigd van een lexus?
Is dit gelast of met popnagels?

Gr, Cor :rulez:
 

Joep

Actief
9 aug 2009
334
0
0
is onderdeel van de gehele body, dus lastig te vervangen, ijlkt mij meer iets voor een schade bedrijf..
 

Esteban

Heel actief
5 okt 2010
611
0
0
Maar bij Leuxs zeker met puntlas, heb je pertoeval een foto van de schade??

Er zijn consturcteurs die hun panelen kleven......
 

cor1975

Hoort erbij
15 nov 2010
44
0
0
2rcbqrd.jpg
 

Esteban

Heel actief
5 okt 2010
611
0
0
Dat is stevige schade.
Dit deze kosten zullen vrij hoog zijn vrees ik, nieuw achterpaneel, wielkast binnen in vorm zetten, binnenpaneel recht zetten (dagkanten koffer en achterdeur enz.), bumper, achterdeur vervangen misschien (schade niet duidelijk genoeg) of uitdeuken, herspuiten,.........

Het is zonde van de LS maar ik zou mij afvragen of dit de moeite is om te herstellen en een andere te zoeken.....
 

cor1975

Hoort erbij
15 nov 2010
44
0
0
Onderdelen heb ik voor ?650,= incl. BTW.
Achterscherm, binnenscherm, deur en bumper.
Geen slechte deal dacht ik.
 

Esteban

Heel actief
5 okt 2010
611
0
0
cor1975 zei:
Onderdelen heb ik voor ?650,= incl. BTW.
Achterscherm, binnenscherm, deur en bumper.
Geen slechte deal dacht ik.

Opzich inderdaad geen slechte deal, is misschien haalbaar als je iemand kent die het voor en na kan herstellen.
Als je dit door een carrosseriebedrijf laat herstellen ......?????

Hopelijk kan je het tegen een schappelijke prijs laten herstellen....
 

cor1975

Hoort erbij
15 nov 2010
44
0
0
Een neef van mij werkt al 20 jaar in een schadewerkplaats. Zodoende is het wel interresant.
Maar ik heb de auto nog niet gezien en voor hetzelfde geld is er nog iets met de ophanging.
Al zegt men van niet. :worship:
 

Esteban

Heel actief
5 okt 2010
611
0
0
cor1975 zei:
Een neef van mij werkt al 20 jaar in een schadewerkplaats. Zodoende is het wel interresant.
Maar ik heb de auto nog niet gezien en voor hetzelfde geld is er nog iets met de ophanging.
Al zegt men van niet. :worship:

Idd best een goed inspecteren......
En wat je neef betreft is het wel interresant natuurlijk
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Deze auto staat al best wel een tijdje te koop.

In feite is een LS met zulke schade niks meer waard als complete auto. zo heb ik er toen eentje gekocht voor ?350,- met 200K er op.

Jammer voor jou dat het een '93 model is. anders had je van mij er zo een achter-kwartier uit mogen slijpen :winke:

@Alor:....allemaal eerste generaties :greens:
 

cor1975

Hoort erbij
15 nov 2010
44
0
0
Dat is zeker jammer Jelmer.
De Lexus staat er zeker al een tijd. Maar gezien het werk wat er aan zit begrijpelijk.

Had eerder al een ls400 op het oog met "slechts" 185.000km.
Deze auto stond te koop in Purmerend voor ?2.500,-. Hij is echter net voor mijn neus verkocht en staat nu bij een ander bedrijf te koop voor ?7.490,= :eek:

Dat willen we allemaal wel snel geld verdienen.
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Ja, die ?2500 auto had ik hier ook neer gezet! op het forum. Had toen ook het idee hem te kopen. Maar ik heb genoeg LS400's. En hij had geen glazen dakkie :neutral: :smile:

Maatje van me heeft zo'n LS als jij op het oog heb. Hij is weer net even beter. Maar niet schrikbarend. Die 20pk Extra merk ik in ons geval ook helemaal niks van, ook al is 95 lichter, die van mij houd hem bij. Denk dat de mijne goed is ingereden. En de remmen, hij heeft 4 zuigers ja.... Ik heb die 95-er nog niet zo diep hoeven in te trappen om verschil te merken, maar ze zijn in de regel beter.
 

Bijlagen

  • Al met al was het een geslaagde rit.Bedankt allemaal..JPG
    Al met al was het een geslaagde rit.Bedankt allemaal..JPG
    226,2 KB · Weergaven: 57

relexus

Hoort erbij
4 okt 2010
76
0
0
Die staat er idd al ff, valt wss nog wel wat van de prijs af te praten. Maar denk ook dat er wel betere auto's voor minder geld zijn, ook je neef zal wel niet helemaal gratis alles kunnen doen denk ik. Het prijs verschil tussen een complete ls400 en een kapotte is niet zo bijster groot...
 

cor1975

Hoort erbij
15 nov 2010
44
0
0
De meeste die te koop staan zijn uit 91-92 en hebben een km stand van 300000 of hoger. Maar ik hou internet in de goed in de gaten. Koop nml ook liever een auto die heel is waar ik gelijk wat aan heb.
 

cor1975

Hoort erbij
15 nov 2010
44
0
0
Heb vandaag op het net een andere lexus ls400 gezien uit 1991 met 200.000km.
Deze is voor mij eigenlijk beter. Ik kan hem nml. zakelijk rijden als zijnde youngtimer.

Lijkt me een betere keuze dan het schadekoekje! :rulez: