LS400 donor auto's.

Lexter

Heel actief
4 jul 2011
768
0
0
Beste LS400 rijders,

Deze advertentie staat op MP en al lang, ik ben er gisteren langs gegaan voor wat onderdelen.

Bijvoorbeeld een complete luchtcompressor ( 1250 $) met 2 kleppen ( per klep 500 $) en een vat + de beugel die kost los al 150 $.
Hij wou er 10 eu voor hebben ....

In zijn advertentie is hij zeer summier over wat en wel niet kan, de auto's hebben geen schade.

Er staan 2 LS400 en er ligt in onderdelen een SC300

Al het plaatwerk wil hij op de auto's houden tegen de regen wat natuurlijk niet verstandig is.
Dus zoek je plaatwerk neem je oude plaat mee en vervang hem daar ter plekke of koop een dik zeil met spanogen voor hem.

De uitlaten zijn al weg.
De motoren zijn weg
al het glas werk is goed
alle verlichting is goed
alle deuren kappen en kleppen zijn goed dus ook de scharnieren en de elektronische raam mechanismes.
luchtvering is aanwezig maar de staat van de balgen is nog onbekend.
stuurinrichtingen volledig aanwezig
koeling alleen radiateurs
automaat bak vraagt ie 50 eu voor !!!!

het interieur is redelijk, de trims, deurpanelen consoles het is er allemaal
klokken tellers

nadeel:

de auto's staan op natte zachte ondergrond en zijn niet op bokken gezet.

Zijn ouders willen dat hij het afval weggooit, ik heb hem verteld geduld te hebben want het is allemaal goud waard.
Als hij het demonteert en netjes op een rij zet kan ie slapend rijk worden.

Ga is bij hem langs en koop hem leeg !!

:worship:
 

GS400

Nieuw hier
26 aug 2012
22
0
0
Goedemorgen,

Ik ben nieuw op het forum, maar ik krijg vandaag ook een LS400 binnen rechts gestuurd. Is er nog vraag naar zulke onderdelen? De auto wordt na alle waarschijnlijkheid compleet gestript, er zit namelijk geen kenteken op. Ik hoor graag van jullie!

Vriendelijke groeten,
 

gko777

Hoort erbij
20 jun 2012
40
0
0
Hoi GS400,

Welke kleucombinatie is het? En welke velgen staan er onder?

Staat hij ver in Nederland (ik kom uit Antwerpen, Belgi?)?

Groeten,

Geert
 

GS400

Nieuw hier
26 aug 2012
22
0
0
gko777 zei:
Hoi GS400,

Welke kleucombinatie is het? En welke velgen staan er onder?

Staat hij ver in Nederland (ik kom uit Antwerpen, Belgi?)?

Groeten,

Geert

Het is een auto uit 1997 groen, de auto staat in nederland, zitten 19ich lichtmetalen velgen onder.

Vriendelijke groeten
 

Lexter

Heel actief
4 jul 2011
768
0
0
Hoi GS400,

Dus jij hebt een Engelse LS400 met een stuur aan de rechterkant ...
Dat is ok .... zolang je motorblok er nog maar in zit.
Ik wil niet hebberig overkomen maar dat motorblok is verkocht aan mij ..... de rest heeft namelijk al een motor.
Vertel me dat er net aan 130.000 miles opstaan want ik slaap al slecht.

Dus GS400 kan ik morgen komen om de motor te claimen want mijn motor redt het nog net aan naar Antwerpen.

:worship:

Alvast bedankt en gegroet

Lexter
 

Lexter

Heel actief
4 jul 2011
768
0
0
gko777 zei:
Hoi GS400,

Welke kleucombinatie is het? En welke velgen staan er onder?

Staat hij ver in Nederland (ik kom uit Antwerpen, Belgi?)?

Groeten,

Geert

Hoi Geert ik klus vaak in Antwerpen maar ik woon in Amsterdam. Mijn vrienden hebben een prive terrein op een universiteit waar ik en de hond ongestoord kunnen klussen.
Heb jij ook een topic over je LS400 ?

Groet

Lexter
 

GS400

Nieuw hier
26 aug 2012
22
0
0
Goedemorgen Mensen,

Rustig rustig rustig, ik ben niet nieuw op het forum dus kan niet posten in te koop aangeboden. Vanavond haal ik de auto op. Ben nog vrij onbekend met lexus, mr die man vertelde dat hij uit 97 is. Maar kweet het niet zeker. Hij ziet er trouwens wel super strak uit. Hij is wel RECHTS GESTUURD. Ik hoop dat er met de promoters van lexus wat geregeld kan worden dat ik deze auto te koop kan aanbieden in het onderdelen forum.

Vriendelijke groeten,
 

GS400

Nieuw hier
26 aug 2012
22
0
0
Hierbij een foto van de auto, die de verkoper heeft gemaakt. Zal proberen het hier te plaatsen dan heb je een idee over wat van auto we het hebben. Ik woon trouwens tussen Meppel en Zwolle.

Vriendelijke groeten,
 

Bijlagen

  • Lexus gl400.jpg
    Lexus gl400.jpg
    16,8 KB · Weergaven: 32

gko777

Hoort erbij
20 jun 2012
40
0
0
Lexter zei:
Hoi Geert ik klus vaak in Antwerpen maar ik woon in Amsterdam. Mijn vrienden hebben een prive terrein op een universiteit waar ik en de hond ongestoord kunnen klussen.
Heb jij ook een topic over je LS400 ?

Groet

Lexter

Hey Lexter, nee, nog geen afzonderlijk topic, maar heb al wel wat vragen gepost.
Ben zelf niet zo heel handig met de mechaniek, maar vind die topics (zoals die van uw project) wel heel interessant om te lezen!
:rulez:
Ikzelf woon in Kessel tegen Lier, maar sta met de LS elke dag (daily driver) aan de kaaien in Antwerpen (vlakbij het MAS aan het eilandje).
Als mijn LS430 velgen er onder staan zal ik eens wat meer foto's posten!
Bye!

Geert