LS400 in Klokje rond

Bobusa

Actief
12 okt 2008
242
144
43
Hoi, leuke video maar wel een beetje saai ;) zoals altijd met Lexus. De LS400 is een top auto. Mag ook wel gezien het miljarden budget van Toyota bij de ontwikkeling.

Ik ben benieuwd hoe lang mijn LS600h het goed houdt. Als ik de LS400 bekijk van deze klokje rond dan is de mijne na 13 jaar nog in nieuwstaat. Heb namelijk recentelijk met de Lexus monteur van Peterman Enschede alles nagelopen (zal er een aparte post van maken) aan de onderzijde op de brug. Geen afwijking of roest te bekennen :). Dat zal zeker mechanisch nog 10 jaar mee moeten kunnen. Enige zorg is de hybride accu maar daar zijn inmiddels ook genoeg oplossing voor.

Ik kan op dit moment voor het geld geen andere auto bedenken die zo fijn rijdt als deze, ook al kan ik me een nieuwe veroorloven, nieuw is in dit geval dus een achteruitgang (voor mij).
 
  • Leuk
Waarderingen: D43m0n en Higgie

Frank2b

Heel actief
12 jul 2017
787
444
63
Een klokje rond zoals het heurt.

Het is niet zo gek dat Lexus (en Toyota) het kwalitatief zo goed doen. Het is juist vreemd dat al die anderen zo beroerd scoren op die dimensie, maar dan kwantitatief juist weer wél hoog scoren. De meest onbetrouwbare wagen verkoopt momenteel het best, nota bene.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sam_IS300h en Bobusa