LS430 bj 2004 in de verkoop!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

handigneefje

Actief
29 mrt 2009
114
0
0
Helaas, helaas, wil graag m'n heerlijke LS430, facelift 2004 verkopen. Het is niet omdat de auto niet bevalt, rot is of iets anders. Ruim een beetje het wagenpark op voor een RX400h (geen 450h) in combinatie met een wat oudere LS of SC. Ben super tevreden over Lexus en wil graag storingsloos rond rijden. Je kunt dus iets inruilen, helemaal mooi zou 15-18 jr oud zijn.

Specs:
Bj 2004
KMstand 269.000
Zilver buiten, beige binnen
Geen schuifdak (schijnt belangrijk te zijn voor export Afrika/Midden Oosten)
Winterbanden er bij
Dakdragers (mega uniek) origineel Lexus, 1 keer gebruikt
18 inch zomerbanden, 18 inch winterbanden (vrijwel nieuw)
Vraagprijs 14000

Biedingen, info per pm en eventueel foto's volgen per mail.

Groeten
 

handigneefje

Actief
29 mrt 2009
114
0
0
Re: LS430 bj 2004 in de verkoop!!!! Inruil LS400/SC400 mogel

Wat voorlopige foto's van de Iphone. Zal later betere foto's plaatsen maar deze moet ik eerst nog maken.

http://s1109.photobucket.com/albums/h424/handigneefje/

De LS is in zeer goede conditie met stoelverwarming achterbank, stoelkoeling, Mark Levinson audio.

Velgen zijn netjes.

Inruil van een mooie LS400/SC400 is mogelijk.

Groeten
 

wilcom2005

Actief
12 jul 2009
439
21
18
mooie auto , zou graag willen....alleen nog even een bank overvallen en scheiden van mijn vrouw :)

gr wilco
 

handigneefje

Actief
29 mrt 2009
114
0
0
@wilco, de aanschaf kan misschien een hobbel(tje) zijn, over het verbruik en onderhoudskosten ben ik alleen maar positief. Voor een heerlijke v8 super zuinig, zitten velen te klooien met een nieuwe hybride en hybrideprestaties, heb ik toch veel liever een oudere dikke v6 of v8. Afschrijving is geweest en zoals gezegd de verbruikskosten vallen mee. Je moet dan natuurlijk niet >40.000 km per jaar rijden.

Kortom, de LS430 is een koopje :D

Groeten
 

wilcom2005

Actief
12 jul 2009
439
21
18
ik rij al een gs300 dus ben wel wat gewend....maar....mijn voorlopige droom is een ls430 ( nadat ik daar 2 jaar geleden een proefrit in gemaakt heb )
helaas moet eerst de dakkapel vervangen...dus centjes op helaas.

gr wilco
 

handigneefje

Actief
29 mrt 2009
114
0
0
@Wilco, kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken maar stel je dromen niet te lang uit als het gaat om een LS :mrgreen: . Is gekheid, je hebt je zelf al verwend met een GS, superauto natuurlijk! Waarom dan toch de overstap naar een LS, anders gezegd, wat mis je nu in de GS??

Groetennn
 

wilcom2005

Actief
12 jul 2009
439
21
18
klopt helemaal ! ik was helemaal verkocht zodra ik het gas intrapte....
en ik ben nooit erg weg geweest van de kont van mijn gs...( blijk ik toch een borstenman te zijn ? )
gr wilco
 

stadler

Actief
12 jan 2009
155
3
18
handigneefje zei:
@wilco, de aanschaf kan misschien een hobbel(tje) zijn, over het verbruik en onderhoudskosten ben ik alleen maar positief. Voor een heerlijke v8 super zuinig, zitten velen te klooien met een nieuwe hybride en hybrideprestaties, heb ik toch veel liever een oudere dikke v6 of v8. Afschrijving is geweest en zoals gezegd de verbruikskosten vallen mee. Je moet dan natuurlijk niet >40.000 km per jaar rijden.

Kortom, de LS430 is een koopje :D

Groeten


Klooien met hybrideprestatie's.......
GS is op enkele tienden na zo snel als m'n corvette C5 maar dan wel met het verbruik van een audi 1.8turbo van 165pk.......(niet van mij hoor di audi van m'n schoonvader ;) )
 

handigneefje

Actief
29 mrt 2009
114
0
0
@ludo, heb je een pm gestuurd.
@stadler, ben het helemaal met je eens, zo'n GS is een superauto.

Ben nu voor een wat langere vakantie in Griekenland, rijd nu in een huurpeugeot. Brrrrr, best veel RX'n, zowel als oud, minder oud en nieuw model. Valt niet tegen. Nog geen LS of GS gezien. Wel 2 mega pimp iS gezien ( met ik denk 1500 pk... :D). Valt me trouwens op dat er erg veel Japans spul rond rijdt, veel rx8. Maar ook heel veel ultieme drifters, e30 325i. Zou het met LS niet aan durven hier te moeten rijden, veel te kleine straten en zeer slechte chauffeurs.

Zeg ook tegen de familie, 'dan waarderen we straks de Lex weer des te meer'. Met een 1400cc op bergwegen.... :X

Groeten vanuit een zeer warm Griekenland.
 

handigneefje

Actief
29 mrt 2009
114
0
0
Terug uit den vreemde. Van een 1400cc in een 4300cc, wat rijd de LS toch lekker(der).

Klein schopje voor een prima automobiele oplossing.

Met een zonnige groet, :hi:
 

handigneefje

Actief
29 mrt 2009
114
0
0
Beetje hernieuwde aandacht voor de geweldige auto. Inruil van een youngtimer lexus is mogelijk, mag een bijzonder model zijn qua kleur etc., model mag een 2gen LS of een SC400 zijn. Inruil van een nieuwere IS automaat mag ook.

Groeten
 

handigneefje

Actief
29 mrt 2009
114
0
0
Re: LS430 bj 2004 VERKOCHT!!!

Met een beetje pijn in mijn hart heb ik vandaag de Lex verkocht. Zag toch een beetje op tegen het onderhoud en gedoe. Wat een geweldige auto, Lexus voor life! :p

Niet naar een forummer, gaat een nieuw leven leiden als directieauto voor een beetje burgemeester van een Oost Europese stad. Of als driftkoning op de muddy roads in Russia. Als ze de auto maar niet voor de gein het water in rijden, is een beetje een trend in Russia.


En nu.....? Wel een Lexus please....!


Moderator, u kunt een vergrendeling op dit topic gooien.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Gefeliciteerd! En ik hoop dat je een mooie andere vind! (Lexus natuurlijk ;) )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.