LSD IS300

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Zit er op een IS300 Executive ook LSD? Op het net heb ik bij verschillende bronnen verschillende antwoorden gevonden. Kan iemand mij het juiste vertellen?


gr. koen
 

Joep

Actief
9 aug 2009
334
0
0
er onder komen, diff schoonmaken en als er "lsd-oil only"op staat weet je genoeg.
dat was onder de supra in ieder geval zo..
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Probeer maar eens je banden op te roken, weet je het snel genoeg, hoef je niet onder de auto

Als er ??n streep staat is het niet goed :biggrin:
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Nog makkelijker:

B02C (edit) on the door jamb = LSD. Also, you can call Lexus and give them the VIN and they will tell you everything that was a factory/port option.

Doing a burnout will not indicate having/not having an LSD. Depending on the surface, many many cars will spin both wheels with an open diff.
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
er staat niks in de deurstijle maar ik heb inmiddels in de sneeuw wel gemerkt dat ik geen LSD heb.... jammer hoor...
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Ik denk het namelijk dus ook niet, maar zonder LSD kan je ook wel leuk spelen horo :D Ik had er noooit problemen mee gehad hoor :)
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
ik heb inderdaad al wat plezier gehad zonder LSD, maar ik vind het wel jammer... En ik vind het ook wel raar. Dat het op een ?basis? uitvoering niet zit kan ik begrijpen ivm kosten, maar op een sport zit het wel maar op de duurdere executive dan weer niet :surprised:



gr. koen
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
De mensen die voor een executive gaan, zullen waarschijnlijk ook midner sportief rijden en de mensen die voor een sport gaan, zullen daarentegen misschien wel weer wat sportiever rijden :p Dus het gaat niet om de kosten, maar ik denk meer voornamelijk om packaging.
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Ja ok maar een LSD is niet alleen 'handig' bij het echte bochtenwerk of driften. Uit ervaring weet ik inmiddels dat het in de sneeuw ook wel erg fijn zou zijn, de traction control grijpt wel steeds netjes in om het slippende wiel te remmen maar daardoor gaat het andere wiel nog niet draaien.... Dus kom je niet weg.... Me vriendin was even niet zo te spreken over onze mooie dikke dure luxe achterwiel aangedreven in de sneeuw gestrandde Lexus.... Zij moest duwen omdat ze (nog) niet durft te rijden in onze aanwinst


gr. koen
 

Lexus is300

Actief
26 aug 2010
246
0
0
ik heb nu een week winterbanden (continental) en WAT een verschil, nooit gedacht, het is juist of er geen sneeuw ligt, 100% tevreden over, zouden ze net zoals in Duitsland moeten verplichten, met staatssteun dan :smile:
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Ik heb ook winterbanden, dit is mijn 3e auto waar ik winterbanden onder heb. Het is inderdaad echt super alleen ik ben dit niet gewend ivm de 1e achterwiel aandrijvier die ik heb. Ik voel me dan toch wel een beetje lullig, iedereen zie je kijken als je niet weg kom haha


gr. koen
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
ik heb nog is op me werk in de voertuig eigenschappenlijst gekeken, dit is VIN gebonden. Hierin staat dat ik wel LSD heb en een sport onderstel. En een duitse spec. Toch dat type plaatje maar is zoeken.


gr. koen