- 10 apr 2012
- 47
- 3
- 8
Toen ik gisteren m'n luchtfilter ging controleren kreeg ik wel het verlangen om deze te gaan vervangen, was behoorlijk smerig.
Toen ik echter bij de AOC om een nieuwe vroeg, kreeg ik er (aan de hand van mijn kenteken), ??n in m'n handen gedrukt die totaal niet leek op wat er bij mij in moet....
Nu ging ik een beetje op internet rondsnuffelen en kwam inderdaad steeds het filter tegen dat ze me bij de AOC hadden willen verkopen.
Dat was overigens deze:
Die van mij was toch echt rechthoekig... Kan het zijn dat de eerdere modellen een ander luchtfilter hadden?... En zo ja weet er eentje kan bestellen die ik nodig heb? (eventueel met onderdeelnr?)
Die van mij ziet er trouwens uit zoals de linker op deze foto:
En m'n luchtfilterbak zoals op onderstaande foto:
Alvast bedankt!

Toen ik echter bij de AOC om een nieuwe vroeg, kreeg ik er (aan de hand van mijn kenteken), ??n in m'n handen gedrukt die totaal niet leek op wat er bij mij in moet....
Nu ging ik een beetje op internet rondsnuffelen en kwam inderdaad steeds het filter tegen dat ze me bij de AOC hadden willen verkopen.
Dat was overigens deze:

Die van mij was toch echt rechthoekig... Kan het zijn dat de eerdere modellen een ander luchtfilter hadden?... En zo ja weet er eentje kan bestellen die ik nodig heb? (eventueel met onderdeelnr?)
Die van mij ziet er trouwens uit zoals de linker op deze foto:

Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
En m'n luchtfilterbak zoals op onderstaande foto:

Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
Alvast bedankt!