Luchtvering LS400 bj1998

Lexus_LS400_1998

Nieuw hier
12 aug 2011
1
0
0
Heren,

wie kan mij helpen met mijn probleem?

ik heb een ls 400 met een luchtvering probleem. De luchtvering (linksvoor) zakt in wanneer de auto in de normale stand staat geparkeerd. maar wanneer ik hem in de hoge stand zet, dan zakt ie niet meer in. Al laat je hem 2 weken zostaan.Wie o wie heeft eventueel hetzelfde probleem meegemaakt en wie kan mij hiermee helpen? ik wil namelijk geen hele nieuwe set laten plaatsen. :D

gr, Ibo
 

prinssen

Actief
22 mei 2011
145
0
0
wat ik zou kunnen bedenken is dat de hoogtesensor op je draagarm kuren heeft en de auto laat denken dat ie nog niet laag genoeg staat en dat ie daardoor de klep open houdt om de lucht eruit te laten lopen..
 

Lexter

Heel actief
4 jul 2011
768
0
0
Beetjhe laat maar goed,

Ik kreeg dus geen foutmeldingen behalve als ik de ECU uit las terwijl het gebeurde.
Dat had ik dus ook dat de lucht wegliep op stand HIGH geen probleem maar op NORMAL zakte de achterkant geheel in.

Wat je moet doen is de auto op stand HIGH laten op pompen zodat je met een tang de ty rip kan doorknippen van de stofhoes. ) plaats eventueel een krik voor het geval de auto plots zijn lucht verliest en jij klem zit met je armen.
Dan kun je de luchtbalg navoelen met je vingertoppen op haarscheurtjes, deze scheurtjes zijn de oorzaak van je ellende en vernielen je compressor.

vervang de kapotte veren asap of plaats gewone veren DIY tutorial staat op de LS1 sectie

gr Lexter