luchtvering ls430

didrickydo

Hoort erbij
23 mei 2010
84
0
0
Hallo weer allemaal.

Ik heb het idee, dat mijn luchtvering rechts achter lager staat als links.
sterker nog ik weet het zeker.
ik heb ergens een x gelezen over bijstellen..
is dit mogenlijk.? of zou er iets anders aan de hand zijn ..?
 

didrickydo

Hoort erbij
23 mei 2010
84
0
0
hij heeft de achterbumper niet meer.. ook de woofer is al weg
wel een regensensor en nog een paar kleine dingetjes.

hij heeft ook nog een facelift model staan..
zal die sensor ook bij mij erop kunnen ?
lexus wist het niet zeker omdat het nummer wel anders was.
maar de werking hoefde niet anders te zijn......
 

didrickydo

Hoort erbij
23 mei 2010
84
0
0
Nou...
ik heb dus bijna alles wat ik nodig had.. alleen het was allemaal al aardig leeg geroofd.
mijn regensensor doet het weer :D
me subwoofer heb ik ook binnen uit de us . die zit er ook in. Ook heb ik er nog 1 gescoord.. zo goed als nieuw.. uit die facelift die er stond..

dan komen we bij de luchtveringssensor.

helaas pindakaas.. dat werk niet.
ik had hem erop gezet. en hij stond volgens mij op ze allerhoogst lv en veerde totaal niet in (deze kwam van de facelift af )
dus ik ga morgen denk ik maar weer een ritje doen, en dan probeer ik die andere. stom dat ik die niet mee genomen hebt. maar was niet nodig want dit moest werken zei die.. hij is ook precies het zelfde.. maar zal binnen wel iets anders zijn.
en ook zag die andere er niet zo best uit. dus .. nog steeds niet opgelost
 

didrickydo

Hoort erbij
23 mei 2010
84
0
0
Nee ik ga niet meer lopen tobben.
ik breng hem gewoon naar de lexus :) laten hun het maar op lossen.
Ik heb voorlopig wel al 450 euro uitgespaard voor de regensensor
 

didrickydo

Hoort erbij
23 mei 2010
84
0
0
Nou kijk..

zodra ik de schakelaar van de ruitenwissers op automatiche zetten, bleven ze maar heen en weer gaan.. regen of geen regen.
en als ik hem nu op automatiche zet. gebeurt er niks. totdat ik met de tuinslang in de weer ging.. toen werkte alles perfect. En toen ik geen water meer spoot met de tuinslang, gingen ze weer helemaal naar beneden ( zodat je de ruitenwissers niet ziet ) . Dus ik zeg GESLAAGD..!!!
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Perfect! in de Lesauto waar ik destijds mee heb gereden zat ook zo'n regensensor, werkt voortreffelijk moet ik zeggen. fantastische uitvinding. Ik wordt soms helemaal tierelier van dat constant aan/uit zetten en interval veranderen
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
soms werkt het ook niet zo lekker hoor... als het miezert bijvoorbeeld dan lijkt die van mij nog te slapen.. soms moet ik het zelf een kick geven :lol:
 

Coordinator

Actief
1 nov 2009
437
0
0
Regensensor

Regensensor

In mijn Lease Passat zit ook zo'n nutteloze regensensor. Doet het niet als het moet, gaat vaak wel als de zon schijnt. Voor mij een compleet onnodig extra op een auto. Een goede interval doet het ook. En als alles automatisch moet in een auto hoef je alleen maar te sturen, komt de slaap weer sneller. Maar daar heeft een moderne LS weer een camera op de stuurkolom. Nee hoor laat mij onderweg af en toe maar wat doen.
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
precies! die van mij kan ook nog afgaan als er van die beestjes erop belanden op de snelweg.. al die smurrie wordt dan op je voorruit gesmeerd :lol:
 

didrickydo

Hoort erbij
23 mei 2010
84
0
0
Bij mij werkt het nu gewoon Perfect :D
dus ik ben tevreden.

Nu de luchtvering nog, vrijdag gaat de auto naar lexus. maandag ophalen $$$$$ getjing $$$$$
 

didrickydo

Hoort erbij
23 mei 2010
84
0
0
nieuwe sensor zit erop.. al een weekje.
heb het even aangekeken.. maar zoals ik al dacht. er is niks veranderd.

gisteren avond om 9 uur de auto neer gezet, vanmorgen om 12 uur loop ik naar me auto, en ik kreeg mijn hand niet tussen het wiel en de kast.
ik denk dat hij gewoon lek is..
morgen ochtend 8 uur sta ik weer bij de lexus.
moet vrijdag alleen wel op vakantie.. 1400 km rijden..