Maar ff voorstellen!

bastgx

Nieuw hier
6 sep 2013
20
0
0
Avond!

Zat uit verveling wat rond te zoeken op internet, en bedacht; 'goh zou er niet een forum zijn voor Lexus fanaten zoals ik?' De woorden Lexus en Forum leverde al snel dit forum op. Paar minuutjes rondgekeken, en geregistreerd, zal mezelf maar gelijk even voorstellen.

Mijn naam is Bas, ik ben 16 jaar oud en woon in het Westland. Ik ben een vrachtwagenchauffeur in opleiding en werk als logistiek medewerker bij een transportbedrijf.

Toen een tijd geleden, de Lexus IS van de 2'de generatie uit kwam was ik op slag fan (verliefd wordt ik alleen op mooie meissies :D ) Begon mijzelf wat meer te verdiepen in het merk en werd een steeds grotere fan.

That's that! Als ik mijn rijbewijs een tijdje heb, is het wel een stille wens om een IS (F, misschien) te bezitten.

Ben normaal trouwens niet zo formeel, maar denk hou het ff netjes tijdens het voorstellen.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Hoi Bas en welkom op het forum! Veel succes met de opleiding. De IS-F begint al lekker in prijs te zakken, dus wie weet ;)
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Welkom!

Ik zou toch eerst wat duizenden KM's maken alvorens in een IS-F te stappen ;)
 

Christiaan

Nieuw hier
17 aug 2013
24
0
0
Hey Bas,
Welkom. Jong geleerd.......... :hi:
En ik kan je verzekeren (8 dagen IS 250 rijder) dat het rijden in deze auto een feest is!!
Ik ga niet weer beginnen, maar iedere kilometer geniet ik.

Succes bij je rijbewijs halen. :rulez:
Chris
 

bastgx

Nieuw hier
6 sep 2013
20
0
0
Haha, eerste auto zal sowieso geen IS-F wezen want die krijg ik nooit verzekerd. Eerst ff wat schadevrije jaartjes opbouwen en sparen.

Bedankt voor het welkom beide!

Ik geloof je direct Christiaan, aantal keer erin gezeten, proefritje gemaakt (vaders reed) en ben helemaal overtuigd. Voorlopig zal de eerste Lexus een 1:18 modelletje worden :D
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
hah welkom hier Bas! ben benieuwd wat je eerste Lexus wordt! Veel plezier hier op het forum!