Maerel, hij vliegt!

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

Maerel

Nieuw hier
28 mrt 2011
9
0
0
Hallo,

Sinds afgelopen week-end de trotste eigenaar van een rode IS 220d :mrgreen: , business line, 23.000 kms op de teller.
Voorzien van nadien ingebouwd satnav (FlyAudio), met DVD, bluetooth, ipod, en nog veel meer mogelijkheden.
Avatar naam is afgeleide van de oude familienaam, die vogel blijft vliegen met een 177 pk diesel.
Met vriendelijke groet,
Paul

Hoi Vogel :) Welkom op het forum, een rode IS, mooi hoor!

Binnenkort is er een meeting, kan je gelijk mee :)

Welkom op Het Lexus forum, veel plezier en veel fijne kilometers toegewenst met je IS 220d

mlcoolj zei:
welkom hier Vogel! :P ;)

Link naar de meet viewtopic.php?f=1&t=918 zou wel leuk zijn.. een rode IS zie je niet vaak!
Dank voor jullie welkomstboodschappen! Rood kwam ik inderdaad heel weinig tegen tijdens m'n zoektocht.
:X Helaas kan ik 28/5 niet, zit ik op de motor richting Frankrijk voor een lang week-end.
:photo: erg jammer, was er graag bij geweest....

Welkom!!! :) ik heb ooit een rode meegekregen als leenauto en ik moet zeggen dat ik die auto erg mooi vond!

Goedendag,

Ik geloof dat deze auto bij Lexus Rotterdam vandaan komt.
Heeft daar erg lang gestaan.

Desondanks, erg mooi in de kleur rood!

Fijne kilometers toegewenst.

Ik denk het ook, aangezien er een flyaudio in is gebouwd :) Zij zijn namelijk officieel verkoop/installateur voor de flyaudios.

Maerel: heb jij trouwens een achteruitrij camera? Want ik moet de mijne namelijk nog voorzien van een camera :D

Alan zei:
Ik denk het ook, aangezien er een flyaudio in is gebouwd :) Zij zijn namelijk officieel verkoop/installateur voor de flyaudios.

Maerel: heb jij trouwens een achteruitrij camera? Want ik moet de mijne namelijk nog voorzien van een camera :D

Klopt: uit Rotterdam en met Flyaudio. Dat-ie er lang heeft gestaan kan ik me voorstellen, ze vroegen er domweg teveel voor, alsof ze 'm niet kwijt wilden. Achteruitrij camera was bij de koop inbegrepen en wordt er binnenkort ingebouwd. Zodra het zover is, zal ik laten weten of het lekker werkt... Ben met een schuin oog nog aan het kijken naar sensoren 'voor'. Er is zat te krijgen, maar wil liever geen boorwerk. Plakstrip 'in de bumper' zou een alternatief kunnen zijn...ervaringen?

Met vriendelijke groet,
Paul

Plakstrips heb ik minder goede ervaringvan over gehoord, wat je ook kan doen is een 2de camera aan de voorzijde plaatsen :D

Ik moet nog eens tijd maken van de zomer om een camera te monteren :)

ik moet zeggen een achteruitrijcamera is pure verwennerij,kan je niet meer missen eens je het gewoon ben :D

yep mark levinson is orgineel lexus , fly audio is aftermarked .

werkt net zo goed en stukken goedkoper

wil zei:
yep mark levinson is orgineel lexus , fly audio is aftermarked .

werkt net zo goed en stukken goedkoper

De meerwaarde van de Mark Levinson is het totaal aan audio en speakers. De Flyaudio is alleen de unit. Bij een ML worden ook betere speakers, etc. geleverd.

Mark Levinson is een topmerk in audio land. Vergelijk een Ferrari onder de auto's, zo is Mark Levinson onder de audiofielen.
Voor een echt goed setje eindversterkers (top model, monoblokken) aan nieuwwaarde kan je geen nieuwe IS voor kopen . . . . :D :D

Zoals ik al zei begint het bij eenpakweg nieuwe autoprijs :) tot aan zelfs topmodellen van lexus :)

Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik de flyaudio beter vind, dan de originele van lexus (2010 model).... meer functies en een beter scherm en daarnaast natuurlijk ook een betere Navigatiesoftwre (IGO) die ik gebruik.

hey maerel ,

mooie lexus heb je mis alleen nog :photo:
hoe heet die kleur ook weer en is het mica

wil zei:
hey maerel ,
mooie lexus heb je mis alleen nog :photo:
Hi Wil, dankje. Voor :photo: zie mijn avatar.... :D

En wat die kleur betreft: ik zou het echt niet weten, verder dan gewoon 'rood metallic' kwam ik niet. Ik zal dat eens uitzoeken...Hoezo, project aan het verzinnen?