Majesta stock ingebouwde radio (of ander exemplaar)

Status
Niet open voor verdere reacties.

TCD

Hoort erbij
3 mei 2011
41
0
0
http://imageshack.us/photo/my-images/69 ... jesta.jpg/

De radio werkt niet. Er is wel power, ik kan zenders zoeken, ik hoor een piep, maar geluid ho maar. Gisteren de unit er uitgehaald om te kijken of er iets kon worden gevonden. Noppes.

Is het makkelijk om de unit te vervangen door iets anders? Ik begrijp dat de aansluiting allemaal Japans zijn (want import), dus makkelijk zal het niet gaan qua stekkertjes, toch? Een vervangende radio van hetzelfde type vinden, lijkt me schier onmogelijk. Maar goed, als iemand zoiets heeft liggen of weet wat voor vervangende unit er in past.......ik hoor het graag.

-edit-
Het rechtse 'rechthoekige' gedeelte staat los van de radio. Dit betreft de bediening van de verwarming enzo. Gaat dus om het vierkante gedeelte.
 

TCD

Hoort erbij
3 mei 2011
41
0
0
Correctie: het vervangen van de unit door eenzelfde type unit lost niets op, omdat de auto ge?mporteerd is en de radio daardoor hiero geen ontvangst heeft.

Oplossing: andere dubbel din aanschaffen met iso stekkertjes ofzo. Topic kan wat mij betreft op slot ;)
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
Da heb je niet helemaal goed de IS350 van Wil is ook geimporteerd en hij heeft er nu en nl versie Mark L inzitten en werkt uitstekend :p
 

TCD

Hoort erbij
3 mei 2011
41
0
0
Dit is de reactie, die ik ontving van iemand, die ooit een Toyota Soarer heeft ge?mporteerd:

Hey Chris.

met een Japanse radio heb je hier nooit ontvangst, dus vervangen voor een wel werkende stock radio is geen optie.

Ik heb toen simpelweg de stekkers van de radio eraf geknipt (mijn radio werkte nog wel, inclusief hightech Japanse navi)en er een ISO connector aan gesoldeerd. Dan kan er gewoon een NL radio in geplaatst worden, en heb je gewoon radio ontvangst.


Ach, ik heb al een dubbel din gevonden voor w?nig. Geen originele weliswaar, maar swa.
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
de IS350 is van Wil is een USDM model, anders dan JDM. Voor deze auto is gewoon simpelweg geen US of EU radio.

Ik doet er wel een slotje op dan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.