Mantis Scratch Remover

Robbert

Actief
25 apr 2011
299
1
0
De meeste hebben er natuurlijk nog geen last van, maar krasjes en krassen krijg je onherroepelijk.
De reklame van Mantis zie ik regelmatig op de nederlandse televisie. Is te krijgen bij Blokker voor euro 9,99.
In de reklame verdwijnen de meest grove krassen als sneeuw voor de zon.
Nu heb ik wel eens eerder een dergelijke reklame gezien op Tommy Teleshopping, maar daar geloof ik niet meer in.

Dit is voor mij echter een nieuwe naam en middel en vraag mij af of een van de leden ervaring met dit middel heeft?
Als het namelijk echt werkt zoals in de reklame dan koop ik meteen een tube.


Robbert-Jan
 

Frudle

Hoort erbij
10 mei 2011
42
0
0
Een maat van me had het spul gekocht voor een aardige kras op zijn auto. Met aardige kras bedoel ik een dunne wit gekleurde kras op een zwarte auto.

Het spul werkte totaal niet.

Wellicht dat het hele kleine krasjes minder zichtbaar maakt maar zelfs daarin heb ik weinig vertrouwen gekregen na het spul in actie te hebben gezien. Je zou misschien beter commandant 4 kunnen gebruiken (uiteraard ligt dit aan de beschadiging...)

Je zou het kunnen proberen maar na de reclames en het spul in de praktijk te hebben gezien vind ik het waardeloos en zelfs vreemd dat zulke reclames gemaakt mogen worden.

(Mijn reactie is gebaseerd op 1 behandeling op misschien een te diepe beschadiging.)
 

Robbert

Actief
25 apr 2011
299
1
0
Zou dus eigenlijk een misleidende reklame zijn. Want de krassen die ze in de reklame weghalen zijn echt diepe goed zicdhtbare krassen. Commandant is wat te agressief vind ik.


Robbert-Jan
 

Maistah

Actief
1 feb 2011
472
1
0
Het beste wat ik je kan aanraden is een lakstift bestellen (kost ongeveer 10 euro) en vervolgens de rest met kommandant 4 eraf schrobben.