mark levinson en CD-speler

Adje

Nieuw hier
25 apr 2024
4
0
1
Beste, Ik mag sinds kort achter het stuur zitten van een mooie Lexus RX 450h F-Sport uit 2012. Er is een mooie CD-speler aanwezig. Ik vraag mij af hoeveel CD's deze kan innemen. Ik zie wel handleidingen waar sprake is van 6 stuks. De knopjes zijn anders alsmede het navi-scherm. Heeft mijn auto een enkele speler en dus geen wisselaar?
 

Higgie

Moderator
Forumleiding
25 nov 2012
1.127
4
847
113
En mocht je nog twijfelen, druk op "load" of "eject" net zo lang tot de wisselaar vol of leeg is.
En als je op het disc knopje drukt zie je welke CD er in zit en kun je wisselen.

Hint aan ALLE Lexusrijders hier die zo'n systeem met wisselaar hebben:
ZET DE AUTO NIET UIT ALS DE SPELER AAN HET WISSELEN IS. DE BOEL -KAN- DAN VASTLOPEN.
 

D43m0n

Heel actief
10 apr 2013
853
1
472
63
Doorgaans zitten er aan de zijkanten van de laadsleuf van de wisselaar lampjes die gaan knipperen als je op de load of eject knop drukt. Knippert de kleur oranje, dan even wachten tot de CD eruit komt. Knippert de kleur groen, dan kun je de CD invoeren. Als je een foto kunt laten zien hier van je dashboard hebben we een idee wat er in zit.
 

Higgie

Moderator
Forumleiding
25 nov 2012
1.127
4
847
113
Ja, maak een foto. (Of zoek er een op op internet)
Ik vermoed dat TS een facelift model heeft zonder touch-screen maar met een muis, deze heeft dacht ik geen wisselaar.
 

Adje

Nieuw hier
25 apr 2024
4
0
1
Dit is de speler in mijn auto:
20240427_091719.jpg
 

Higgie

Moderator
Forumleiding
25 nov 2012
1.127
4
847
113
(Correct me if 'm wrong) Dit is het facelift model, en die heeft geen wisselaar. In plaats daarvan kun je streamen met BT of een USB stickie gebruiken dacht ik.
 

Flierefluiter

Nieuw hier
13 dec 2023
15
4
3
Misschien is dit niet on topic, maar ik heb een Mark Levinson met ingebouwde schermen achterin en hoofdtelefoon aansluitingen. Is het mogelijk om via de speakers een andere ingang te beluisteren dan via de hoofdtelefoons? Dus bijv. Film op de headset en radio op de speaker?