watje4 zei:Hoe groot is de harddisk eigenlijk? En zijn er al testen van het audio systeem? ... het zou mijn nr. 1 reden zijn om voor de luxury line te kiezen (ook al vind ik sommige andere optie stiekem ook wel leuk)
bruineluxury zei:Over de beveiliging van de dvd functie:
Heb eea nagevraagd bij de dealer. Ze zijn nog aan het experimenteren maar binnenkort verwachten ze een bypass te kunnen maken zodat je gewoon dvd kan kijken onder het rijden :mrgreen:
Uiteraard niet voor mezelf maar voor minime aan boord..............
Gelukkig leidt Toystory op vol volume over het ml systeem niet zo af tijdens het rijden![]()
Groet,
BL
becca zei:Volgens mij zou je ongeveer 1000 cd's op de HDD kunnen plaatsen.
Greetz,
Rebecca
blue-eyes zei:becca zei:Volgens mij zou je ongeveer 1000 cd's op de HDD kunnen plaatsen.
Greetz,
Rebecca
Heb je een waanzinnig Mark Levinson audio systeem....... Ga je daar MP3's op luisteren. Zonde van de 8000 euro kostend systeem.
Dan kan je net zo goed een standaard audio nemen!
merius zei:Ben ik niet met je eens. Mijn 320kbps mp3's klinken fantastisch in mijn ML systeem. 128kbps mp3'tjes kunnen natuurlijk niet de bedoeling zijn. Heb trouwens een Super Audio CD gekocht en deze naar de ML HD laten kopieren (wel op hoogste kwaliteit)... ik hoor het verschil niet (weet trouwens ook niet zeker of het ML systeem de cd pakte als SACD of gewoon CD. offtopic: Morgen even proberen of er geluidsverlies is met BT, daar ben ik wel benieuwd naar, heb het pas ontdekt namelijk.
bruineluxury zei:Nou ja,
Helemaal vrij van linkigheid is het niet helemaal.
Vooral een film met een hoop dynamiek (knallen, ontploffingen etc.) kunnen best wel afleiden van het verkeer denk ik.
Als je het volume hard genoeg hebt staan als je een dvd kijkt in de auto dan schrik je je af en toe echt de vinketering van een knalletje hier en daar.
Komt uiteraard ook wel door de supersound en het ruimtelijke effect van de ml :mrgreen:
Die beveiliging schijnt te maken te hebben met USA wetgeving. Lexus heeft het dan ook niet heel erg makkelijk gemaakt om de boel te omzeilen.
Anyway, ik wacht gewoon af tot het 1e beurtje bij 15.000 km. Hopelijk is dan de bypass bekend en kan ik fijn alle seizoenen van Bassie en Adriaan onderweg kijken.
groet BL