Mark Levinson kapot?

Italex

Nieuw hier
13 sep 2014
7
0
0
Hallo Collega's,
Mijn IS250 (2006)zit zonder geluid:brr:.
Alles werkt, alleen doet de audio niets, de "pop up" als je de verwarming of volume aanpast doet ook niets, tevens ook het "piepje" van een knop indrukken is weg.
De versterker achter in de auto wordt heel erg warm en de ventilatortjes daarin draaien niet.
De cd draait wel en het radio display is ook te bedienen, maar geen geluid.
Navigatie en alles werkt.
Hebben jullie enig idee waar ik zou moeten kijken?
Het motorgeluid is mooi maar zou toch graag wat muziek horen.
Alvast bedankt voor jullie aandacht!

groet, Kees
 

Bluedeamon

Actief
4 okt 2015
440
31
0
Heb he enigr last van water? Zie he vocht rondom de versterker? Het kan zijn dat ER wen zekering uit ligt . Heb he laatst nog iets gedaan aan je auto? Excuses voor de taalfouten. Heb een nieuwe mobiel šŸ˜‚
 

Italex

Nieuw hier
13 sep 2014
7
0
0
Bedankt Bluedeamon, helaas, ik heb 2 zekering gewisseld vd audio maar nog steeds niets. Alles is goed droog in de auto en de IS staat altijd binnen:oops:. Iemand een goed idee?
 

Italex

Nieuw hier
13 sep 2014
7
0
0
Update
Uiteindelijk een gebruikte versterker gekocht, eerst uit Eindhoven, bij een Japanse autosloperij, maar dit bleek een Pioneer te zijn:cry:. Aansluiten lukte gedeeltelijk wel maar de subwoofer en achterspeakers deden het niet. Deze kon ik gelukkig retour zenden. Daarna gelet op zelfde typenr van Mark Levinson en deze zag ik in Litouwen via E-bay. Voor ? 164,- zit er nu weer muziek in mijn IS250:).