martijn lexus is 200

autoracebaan

Hoort erbij
17 apr 2011
30
0
0
hallo

ik heb een lexus is 200,het is de oude van wil mischien wel bekent bij jullie,hij zij dat ik ook eens op het forum moest,ik heb er niet zoveel aan verandert ik heb alleen de voorspoiler ingekort omdat ik toch wel regel matig op een drempel zat,en er zijn andere velgen op gekomen de schmidt pfantom in 8,5 -19 inch in het zwart,ik had het liefst de velgen erop gehouden die erop zaten dat vond ik het mooist,maar dat had ik laten spuiten maar dat was een drama dus heb ik met die vent nieuwe geregelt,voor de rest vind ik het een super mooie auto wenig problemen ,in het begin een paar bobines kapot,en een vast zittende rem.

Nou welkom!!

Je zal denk ik vandaag weinig reacties krijgen omdat groot gedeelte nog in dongen zit.

Maar euh...... Foto's!!!!

Martijn welkom en inderdaad Dongen is the bom today,.................... :P

Welkom op Het Lexus Forum. Ik ben benieuwd naar de foto's. Nog veel plezier met je IS.

hey martijn ,

toch maar aangemelt :rulez:

nu nog :photo: van de auto daar zijn ze hier gek op.

ja ik denk laat ik me ook maar eens aanmelden,maar hoe zet je er eigenlijk foto,s op,en had naar showoff willen komen maar kon niet.

Martijn welkom hier, :hi: Foto's kan je er bij zetten als je een bericht post...

Onder aant scherm kan je bijlage toevoegen kiezen en dan kan je je foto uploaden, volgens mij max 500kb dus je zal hem wel wat moeten verkleinen denkik.

Ben benieuwd naar de foto's want die auto die Wil nu heeft ziet er ook heel erg gaaf uit... :)

Gr Ronald

ik zou nog wat foto erop zetten,maar hoe kan ik dit verkleinen hij geeft aan dat het bestand te groot is.

Hey Martijn,

Ik doe het zelf in paint, gewoon simpel en snel. Meestal snij ik ze nog wat uit en verklein de schaal dan naar meestal een procent of 70 en opslaan op jpeg. :)

Er zijn ongetwijfled honderden andere manieren maar dit kan iedereen. Foto mag max. 500kb zijn

Succes

Ronald

Welkom, ziet er zeker strak uit.

Maaruh... heb je nu niet meer last van de drempels? Niets is vervelender dan alsmaar ingehaald te worden op deze stukken.

ik veel minder last van drempels nu ja ik moet er niet met 50 overheen knallen natuurlijk ,is ook slecht voor de auto en toen ik de auto van wil heb gekocht heb ik er ook andere verlagings veren onder gezet zodat hij wat hoger kwam,het staat super zo laag maar ik rij er dagelijks mee,dus niet zo prakties.