martijn lexus is 200

ik probeer hem ook netjes te houden,ik wil de remmen ook in het wit spuiten ik heb nu zwarte velgen en vind dat witte mooi staan ,weet je nog bij welke kilometer stand de distubutie riem is vervangen,wil :hi:

mooie auto man , wat heb je met de andere wielen gedaan die waren tog ook mooi staat super vind ik dan :rulez:

de velgen had ik opnieuw laten spuiten bij iemand in de zelfde kleur maar dat was een drama 2 keer opnieuw gespoten en na een maand of 2 begon de verf alweer los te laten,dus heb ik ik het met die vent kunnen regelen nieuwe velgen maar daar ben ik wel anderhalve jaar mee bezig geweest,ik had zelf ook het liefst die eerste velgen erop gehouden in bronz kleur :hi:

hey martijn heb de riem nooit laten vervangen , deze hoeft pas bij 150.000 vervangen te worden . :)

gelukkig wil had de riem wel laten vervangen,ik heb de auto nu denk ik 4,5 jaar geleden van hem gekocht dus ja dat is al wel een poos terug,ik wil nu de remmen wit spuiten met het lexus logo en lexus erop ,de stickers heb ik al besteld,ik denk dat het mooi staat bij de zwarte velgen

Lijkt mij ook wel mooi die witte remmen maar weet waar je aan begint. Dat wordt elke 2000 km met een tandenborstel klooien.....

gr. koen

hallo

van het weekend me rem schijfen af laten draaien ,die waren iets krom getrokken doordat de rem een keer vast heeft gezeten ,ze zijn nu weer super recht,ik heb ook gelijk maar de remklauwen wit gemaakt,nu wil ik binnen kort de wielen op de auto laten balanceren ik vind de auto altijd een beetje trillen maar mischien komt het ook wel door de 19 inch velgen heeft iemand hier ervaring mee

groet martijn :hi:

hmmm zou kunnen komen door je banden... is het begonnen toen je deze nieuwe velgen eronder hebt gedaan?

ik vond hem altijd al een beetje trillen,ik dacht dat het door de velgen kwam ,maar nu heb ik nieuwe en blijft het zelfde,ik heb er dunlops onder,mischien dat ik ze zaterdag laat balanceren maar ik heb wiellagers kapot dus daar ben ik nog mee bezig ,wat een ramp om wiellagers te krijgen,overal in backorder,en prijzen zijn van 60 tot 290 euro voor gewoon goede lagers,ik krijg er nu 1 binnen van skf ,ik had er 2 besteld maar mailde ze een dag later dat ze maar 1 konden leveren ,en ze hadden 2 belooft.

martijn

darn... vervelend man... hoop dat je de lagers snel binnen hebt.. heb je ook in het buitenland gekeken? engeland?

zaterdag wielen laten balanceren,en de auto is veel stiller geworden :D ik had er schuifmoeren op zitten maar dat vertrouwde hij niet helemaal,dus gewone moeren erop ,en er zat ook wel wat in de wielen ,met de wiellagers valt het niet mee,ik kan wel wat uit engeland bestellen maar dan krijg ik mischien niet de goede omdat er al 3 verschillende maten zijn,nu zijn de lagers nog niet zo slecht ,er zit geen spelling of niks op,per toeval hoorde ik het.

Waarom haal je het niet bij de dealer vandaan eigenlijk?

gr. koen

hallo

de dealer kon er ook maar 1 leveren eerst,en bij de dealer waren ze ook een stuk duurder,als je ze echt nodig heb maakt dat niet uit,en ik had er ook wel 2 maar mailde ze een dag later dat het er toch maar 1 werd.

martijn