Maxc grootte USB bij ML

M4rtinB

Nieuw hier
31 jul 2011
17
0
0
Zit met een eagletec van 16gb die niet herkend wordt. Schijnt niet aan het merk te liggen maar aan de grootte.

Ga dus een andere bestellen, wil alleen zeker weten of het probleem de grootte is (heb nml liever een 16gb stick)
O ja en uiteraard een kleine, zag in andere USB topic een Moskeyto staan, ben dus benieuwd of de 16gb versie werkt op ML
 

Dnns

Hoort erbij
12 dec 2010
95
0
0
Het kan volgens mij ook aan de formattering liggen. Dat moet meestal FAT32 zijn.
Dus probeer eens de stick in de computer te steken en dan eigenschappen>formatteren. Daar FAT32 kiezen.
 

postbuz

Actief
18 mrt 2011
161
0
0
Handleiding geeft geen grootte-limiet op:

USB--geheugens die gebruikt kunnen worden voor het afspelen van MP3-- en WMA--bestanden:
USB--communicatie: USB 2.0 FS (12 MBPS)
Bestandsformaat: FAT 16/32 (Windows)
Klasse: massaopslag

Zelf heb ik een "Verbatim USB stick 16GB Netbook" geprobeerd en dat deed het. Maar dit was een enkel een test, geen uitgebreide ervaring ermee.
 

M4rtinB

Nieuw hier
31 jul 2011
17
0
0
Formatteren vergeten erbij te vermelden, dat heb ik geprobeerd.

Echt zonde want het is een super kleine usb stick (en dan kan het klepje dicht)
 

M4rtinB

Nieuw hier
31 jul 2011
17
0
0
postbuz zei:
Handleiding geeft geen grootte-limiet op:

USB--geheugens die gebruikt kunnen worden voor het afspelen van MP3-- en WMA--bestanden:
USB--communicatie: USB 2.0 FS (12 MBPS)
Bestandsformaat: FAT 16/32 (Windows)
Klasse: massaopslag

Zelf heb ik een "Verbatim USB stick 16GB Netbook" geprobeerd en dat deed het. Maar dit was een enkel een test, geen uitgebreide ervaring ermee.


Die Verbatim is dat een kleine usb of "normaal" formaat?
 

postbuz

Actief
18 mrt 2011
161
0
0
M4rtinB zei:
Die Verbatim is dat een kleine usb of "normaal" formaat?

Kleintje. Past dus met de klep dicht.

image_Verbatim-43940_netbook-usb-drive-16gb_66695.jpg
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ik heb een Freecom 500gb miniHDD aan mijn ML in de IS250 hangen, tenminsten voor de langere ritten.

http://www.freecom.com/Products/Externa ... -Drive-XXS

Het duurt iets langer voor de muziek opstart t.o.v. een USB stick, maar dat heeft alles te maken met de startup tijd van de drive zelf. Een ander verschil is dat waar de USB stick autostart, moet ik met de HDD iedere keer nadat de auto opnieuw gestart is even op Aux-USB drukken
 

postbuz

Actief
18 mrt 2011
161
0
0
M4rtinB zei:
Top! Neem aan dat je hem inmiddels wel uitgebreid getest hebt? (zo ja dan ga ik er ook 1 bestellen)

Nee, ik deze niet uitgebreid getest. Enkel geprobeerd of hij werkte. Ik gebruik bij de ML (weer) CD's en geen MP3's.

N.B. Had zelf graag gezien dat het apparaat FLAC bestanden zou ondersteunen, maar dat is te veel gevraagd.
 

LarryS

Hoort erbij
13 mrt 2011
37
0
0
postbuz zei:
M4rtinB zei:
Top! Neem aan dat je hem inmiddels wel uitgebreid getest hebt? (zo ja dan ga ik er ook 1 bestellen)

Nee, ik deze niet uitgebreid getest. Enkel geprobeerd of hij werkte. Ik gebruik bij de ML (weer) CD's en geen MP3's.

N.B. Had zelf graag gezien dat het apparaat FLAC bestanden zou ondersteunen, maar dat is te veel gevraagd.

Ik gebruik de verbatim 16Gb en werkt zonder problemen (als je het irritant trage gebruik van de USB even niet meetelt).
Overigens hebben kleinere sticks met minder folders dezelfde vertraging...
 

kwag

Hoort erbij
14 sep 2011
30
0
0
Wellicht wat voorbarig, ik heb m'n LL net 3 uurtjes..... Maar: Ipod Classic 160 gig aangesloten via USB. Dan krijg je alleen OF alle nummers op alfabet, en dat is vragen om ongelukken als je in 8000 nummers moet gaan scrollen via de ML.
Of je moet tevoren op je ipod de cd selecteren, en dan pas op usb aansluiten. Vervolgens kun je dan ook alleen DIE cd draaien.

Kent iemand dat probleem, of doe ik zelf iets verkeerd?
 

kwag

Hoort erbij
14 sep 2011
30
0
0
Misschien nog even ter verduidelijking: wat ik natuurlijk wil is dat ik gewoon tussen verschillende albums, artiesten etc. kan wisselen via de ML. Dat moet toch mogelijk zijn?
 

Dimocash

Hoort erbij
17 okt 2010
57
0
0
werkt het niet met playlists?
ik heb zelf geen ipod, nooit gehad dus weet niet als het ook met m3u's werkt maar mn huidige auto kan dus selecteren op playlists en op die manier "wissel" ik dus van cd.