Maxc grootte USB bij ML

M4rtinB

Nieuw hier
31 jul 2011
17
0
0
Zit met een eagletec van 16gb die niet herkend wordt. Schijnt niet aan het merk te liggen maar aan de grootte.

Ga dus een andere bestellen, wil alleen zeker weten of het probleem de grootte is (heb nml liever een 16gb stick)
O ja en uiteraard een kleine, zag in andere USB topic een Moskeyto staan, ben dus benieuwd of de 16gb versie werkt op ML
 

kwag

Hoort erbij
14 sep 2011
30
0
0
Inmiddels na wat moeite is het wel gelukt om de lijsten anders in het scherm te krijgen, ook op artiest of album. Dat gaat redelijk. Wel irritant is dat hij constant teruggaat naar het begin van de alfabetische volgorde en je dan een heel eind moet scrollen wil je bv. bij de M uitkomen. Ook vind ik dat je veel te veel menu's door moet scrollen om iets te wisselen (er veel op pijltjes drukken, dan weer op menu etc.). Is natuurlijk deels wennen, maar erg handig vind ik wat dat betreft de ML niet. Geluid daarentegen is geweldig, dus dat maakt een hoop goed. Nu nog een oplossing voor dat lullige klepje dat open moet blijven staan..... :(
 

Tailyn

Nieuw hier
5 sep 2011
9
0
0
Weet iemand hoe de Navi de nummers + naam weer geeft? Dit heeft waarschijnlijk de maken met hoe het bestand heet? Tot nu toe zie is dit niet zichtbaar..

Thank you.
 

Maistah

Actief
1 feb 2011
472
1
0
Hoe bedoel je precies Tailyn?

Ik heb trouwens wel een goede tip voor iedereen die een grotere stick/harde schijf gebruikt;
Zorg voor een goede verdeling van je muziek over meerdere mappen. Maak een Genre -> Artiest -> Album -> Nummers indeling o.i.d. Hierdoor veel makkelijker te navigeren.
 

kwag

Hoort erbij
14 sep 2011
30
0
0
inmiddels werkt bij mij de Ipad 160Gb prima. Enige is dat als je wisselt, de ML altijd teruggaat naar de eerste letter van het alfabet. Dus je scrollt je een ongeluk :)
 

Dnns

Hoort erbij
12 dec 2010
95
0
0
Beetje offtopic, maar zit er bluetooth op de ipad? Dan zou ik die connectie gebruiken: werkt sneller en fijner.
 

Zartos

Nieuw hier
22 jul 2011
11
0
0
Maistah zei:
Hoe bedoel je precies Tailyn?

Ik heb trouwens wel een goede tip voor iedereen die een grotere stick/harde schijf gebruikt;
Zorg voor een goede verdeling van je muziek over meerdere mappen. Maak een Genre -> Artiest -> Album -> Nummers indeling o.i.d. Hierdoor veel makkelijker te navigeren.

Bij mijn USB stick is het het geval dat hij alle mappen geheel platslaat. Dit betekent dus dat hoeveel folders en subfolders ik ook aanmaak, ik altijd een volledige lijst krijg met de folders op het laagste niveau. Dit is nogal vervelend als je door 16GB aan muziekmappen dient te scrollen, die ook nog eens niet alfabetisch zijn gerangschikt.

Iemand hier een werkbare oplossing voor gevonden?
 

Termin8r

Actief
12 apr 2011
249
3
0
LarryS zei:
Ik gebruik de verbatim 16Gb en werkt zonder problemen (als je het irritant trage gebruik van de USB even niet meetelt).
Overigens hebben kleinere sticks met minder folders dezelfde vertraging...
Sinds drie weken gebruik ik een 16GB DeLock USB-stick en dat is totaal niet traag. Het reageert allemaal veel sneller dan een CD, om maar eens wat te noemen. Misschien scheelt het dat hij maar voor de helft vol is en dat er maar vijf directories op staan.
 

Skid

Hoort erbij
31 jul 2011
31
0
0
Daniel1212 zei:
Ik heb ook zo'n kleine usb waar de klep mee dicht kan, hij doet het prima alleen ik kan niet doorspoelen... Heeft iemand anders dit ook?
Doet ie dat niet als je seek track vast houdt? Dat werkt bij mij namelijk wel icm een LaCie mosKeyto.
 

Zartos

Nieuw hier
22 jul 2011
11
0
0
Het werkt allemaal, ik heb ook een DeLock 16GB. Alleen heb ik daarinmiddels bijna 100 albums op staan, en daar doorheen scrollen is vervelend. Liever zou ik een eigen mappenstructuur maken zodat je sneller bij de gewenste artiest terecht komt. Weet iemand of dit kan, of worden mappen echt altijd helemaal platgeslagen tot een grote lijst?
 

Skid

Hoort erbij
31 jul 2011
31
0
0
Zartos zei:
Weet iemand of dit kan, of worden mappen echt altijd helemaal platgeslagen tot een grote lijst?
Beetje offtopic misschien, maar het blijft idd een grote lijst van al je albums.
Ook gaat het scrollen door de lijst bij mij erg traag als ik wacht totdat de album naam verschijnt achter het positie nummer wat het zoeken niet echt makkelijker maakt.

Als je meerdere albums in een mapje doet op basis van bijvoorbeeld muziek stijl, dan blijven deze albums wel bij elkaar. Het systeem laat normaal de laatst toegevoegde albums onderaan de lijst zien (Dit vond ik zelf nogal lastig omdat ik regelmatig nieuwe albums toevoeg). Bij het groeperen krijg je een nieuw album dus te zien voor de albums van de volgende map en weet je ongeveer waar je albums kunt verwachten, maar het blijft een platte lijst van albums.

Zelf kopieer ik 1x in de zoveel tijd mijn hele USB stick naar mijn PC, maak de stick leeg en kopieer alles weer terug naar de stick. Dan staat alles tenminste weer op alphabetische volgorde binnen de groepjes van muziekstijlen die ik gemaakt heb, waardoor ik wat makkelijker de albums kan vinden in die grote lijst.

Iemand al een handiger manier gevonden om snel bij een album te komen die je zoekt?
 

Dimocash

Hoort erbij
17 okt 2010
57
0
0
werkt het niet met playlisten?

dat heb ik in mn huidige auto en dat scrolt wel makkelijk.
hij verdeeld het dan automatisch in meerdere groepen (a t/m f, g t/m m etc)