MediaLinQ Plus (ML+)

is250-09

Hoort erbij
6 mrt 2009
74
0
0
Vaistech.com heeft de VML verbeterd.
Deze opvolger heet MediaLinQ Plus (ML+) hij kan het zelfde als de VML maar heeft een verbeterde interface en video mode. Speelt nu ook je dvd's af tijdens het rijden of je film vanaf je ipod* (* dan heb je wel een ipod kabeltje nodig die ook bij vaistech te bestellen is).

Wat zit er in de doos:
De ML+ voorzijde
5268916611_684b7f4b19.jpg

De ML+ achterzijde
5269532194_1bef1eb205.jpg

De diverse kabels die je kunt gebruiken
5268184771_e6fcfc9eef.jpg

een verlengings kabel voor de usb aansluiting
5268455749_67f812e42c.jpg


en hier een filmpje van batman die deze al heeft ingebouwd.

hier staat de gebruikershandleiding: http://www.sprokkereef.org/lexus/ManualMLPlus.pdf
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Je zal zien dat een usb ondersteuning je niet zal tegenvallen ;) Als je dan toch geld uitgeeft, doe het dan goed ;)
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
muziek ff op een usb stickje zetten, hoef je niet te wachten tot itunes het geconverteerd heeft....
 

is250-09

Hoort erbij
6 mrt 2009
74
0
0
Ik heb toen ik op zoek was naar mijn lexus audio addon alles bekeken en reviews gelezen.
Grom is alleen USB met kleine features.
VML en ML+ harddisk optie / USB / iPod / override lexus menu etc
Ik ben er heel tevreden over.
Richard
 

is250-09

Hoort erbij
6 mrt 2009
74
0
0
En geen mogelijkheid voor HD.
Heb in mijn systeem een HD van 80 gig met mp3 en flac in 4 partitions.
Geen geknip in draden alles orgineel ..
 

is250-09

Hoort erbij
6 mrt 2009
74
0
0
dat is eigenlijk geen alternatief. is een apparaatje dat via externe media een beeld laat zien op het Lexus scherm.

ML+ laat zelfd de dvd afspelen tijdens het rijden (dus niet een extra dvdplayer)

Richard
 

japeape

Actief
31 dec 2010
372
0
0
Richard, dus de medialink laat je dvd's via de onboard Lexus DVD speler afspelen? Dat is inderdaad wel een verschil!

Blue-eyes, goede tip!

Daarmee wordt de flyaudio weer interressanter!
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Alan zei:
Voor jou wordt het lastiger :) want jij hebt de originele ML navi :) daar is de flyaudio niet plug & play


Het kan wel, er zijn mensen die het omgebouwd hebben.

Wat vind je belangrijker?

Kwaliteit geluid (ML) of functionaliteit (Flyaudio)?
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
je kan het ombouwen ja :)

je behoudt kwaliteit van ML, de speakers en versterker blijven van ML, echter zal de Lezer en hoofd unit misschien anders zijn, maar dat betwijfel ik..
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Alle delen van ML zijn beter, ook de centrale unit. Het geluid wordt niet alleen gemaakt door eindversterkers en speakers ;)

Slecht zal het zeker niet zijn, goed zeker wel! Maar normaliter niet zo goed als de ML. De vraag of je dat in een wagen kan horen.

Ik ben een enorme audiofiel, heb een stereoset van 70.000 euro aan nieuwwaarde gehad, maar in de auto laat ik dat een beetje los.
Je kan best ver komen kwalitatief (ik doel niet op dB!). Maar in een wagen blijf je met een slechte aucustiek zitten.

In een auto geniet ik van de muziek, ga niet letten op techniek.


Dus, ga lekker voor de Flyaudio !
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
JA klopt, maar daarom betwijfel ik of de basis unit ook van ML is... het zou me niks verbazen als de basis unit the same is :)

Door mijn vader ben ik zelf ook een beetje audiofiel geworden..
 

Johntom's

Nieuw hier
26 jul 2012
16
0
0
Alor zei:
Weergave is meer op z'n 'Apple's', ik heb deze niet genomen, scheelt de helft nu.
Hoe bedoel je scheelt de helft, is de prijs van de "nieuwe" dubbel zo duur of heb je deze voor minder?
Omdat ik een iphone heb vond ik de nieuwe er wel wat gebruiksvriendelijker uitzien op youtube.
Ik heb geinformeerd by vaisch en netjes informatie gekregen over toezending van de ML+en wat ik nodig zou hebben
Bv met een Harddisk.
Ik wacht nog even tot augustus tot de nieuwe er is en neem dan een besluit.
John
 

EFORCE

Hoort erbij
17 sep 2012
40
0
0
Ik ben sinds kort de trotse eigenaar van een Lexus IS220D uit 2006 met ML systeem. De Multimedialync is volgens mij het enige systeem dat daadwerkelijk volledig ge?ntegreerd wordt met de touch bediening en klinkt als een welkome aanvulling, aangezien mijn digitale media bibliotheek, behoorlijk uitgebreid is ;-)
Echter, ik heb eens bij Lexus Eindhoven nagevraagd en zijn zijn gestopt met leveren van dit product, omdat er teveel terugkomen en het niet werkt.
Wat zijn jullie ervaringen met dit product....???