Meer foto's CT200h

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
32.jpg

33.jpg

34.jpg

35.jpg

36.jpg

37.jpg

38.jpg

39.jpg

40.jpg

41.jpg
 

Coordinator

Actief
1 nov 2009
437
0
0
Ik blijf het een lelijk ding vinden, een Auris verbouwing. Je kunt er wel een Lexus neus op plakken maar de verhoudingen kloppen niet in mijn ogen. Dan kijk ik toch veel liever naar de huidige IS. Hopelijk blijft Lexus in de grotere auto's voor een liefhebber publiek, ga niet proberen populair te worden in de lagere lease klasse zoals BMW met zijn 1-Serie. (die overigens goed verkoopt ondanks zijn lelijkheid.)
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Men koopt graag een label. Iedereen heeft een beetje zijn eigen smaak. Jij hoeft de CT niet mooi te vinden, anderen zullen daar anders over denken.
 

Joep

Actief
9 aug 2009
334
0
0
Coordinator zei:
Ik blijf het een lelijk ding vinden, een Auris verbouwing. Je kunt er wel een Lexus neus op plakken maar de verhoudingen kloppen niet in mijn ogen. Dan kijk ik toch veel liever naar de huidige IS. Hopelijk blijft Lexus in de grotere auto's voor een liefhebber publiek, ga niet proberen populair te worden in de lagere lease klasse zoals BMW met zijn 1-Serie. (die overigens goed verkoopt ondanks zijn lelijkheid.)

moet hem wel gelijk geven...

CT200H:
36.jpg


Toyo Auris:
Toyota-Auris-Sportiva.jpg
 

Jappie

Hoort erbij
12 apr 2009
35
0
0
Op een zijaanzicht (zoals door Huub in dit topic gepost) zijn de overeenkomsten nog duidelijker.

Ik zou de CT om z'n uiterlijk niet zo snel aanschaffen, maar moet bekennen dat ik het interieur wel h??l erg strak vind :)
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ik denk dat hij er heel stoer gaat uitzien op de straat. De auto komt gewoon breed over. Inderdaad, met deze kleur zou ik er donkere velgen onder zetten of gewoon een ander soort. Deze spaakvelgen, die kennen wij ondertussen wel. Kortom, maatje groter, ander design.

Ik hoop binnenkort de auto eens te kunnen rijden.
 

wilcom2005

Actief
12 jul 2009
439
21
18
ik vind het eeuwig zonde dat dit "ding "een lexus heet....klein en lelijk...er had gewoon toyota op moeten staan...
weg exclusiviteit straks als die dingen veel verkocht word...voor mij is het een chevrolet die eigenlijk daewoo is...
jammer.
en ook veel te weinig vermogen...en das toch waar lexus bekend om staat.

gr wilco
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
tsja... de merken moeten meegaan met de markt, anders overleven ze het niet... ieder merk heeft z'n ding.. las bijvoorbeeld laatst dat Porsche een diesel versie van de Panamera uit gaat brengen... dat is ook ongehoord toch? Porsche en diesel... Maar iedereen mag zijn/haar mening hebben... toch? ;)
 

wilcom2005

Actief
12 jul 2009
439
21
18
tuurlijk mag iedereen z'n mening hebben , daarom durf ik de mijne ook hier te zetten..:)
ik vind mijn eigen lexus ook geen toonbeeld van mooi design moet ik toegeven ( gs 300 '99 ) maar wel een echte lexus...groot , redelijk exclusief ,luxe en een dikke moter...
als lexus een massa merk word moet ik voor de volgende toch iets anders zoeken vrees ik. ( infiniti bv. )

gr wilco
 

JDB

Actief
20 jun 2010
286
0
0
mlcoolj zei:
tsja... de merken moeten meegaan met de markt, anders overleven ze het niet... ieder merk heeft z'n ding.. las bijvoorbeeld laatst dat Porsche een diesel versie van de Panamera uit gaat brengen... dat is ook ongehoord toch? Porsche en diesel... Maar iedereen mag zijn/haar mening hebben... toch? ;)

Yep, da's even ongehoord als een diesel in een Lexus stoppen . . .
:neutral:
 

JDB

Actief
20 jun 2010
286
0
0
wilcom2005 zei:
tuurlijk mag iedereen z'n mening hebben , daarom durf ik de mijne ook hier te zetten..:)
ik vind mijn eigen lexus ook geen toonbeeld van mooi design moet ik toegeven ( gs 300 '99 ) maar wel een echte lexus...groot , redelijk exclusief ,luxe en een dikke moter...
als lexus een massa merk word moet ik voor de volgende toch iets anders zoeken vrees ik. ( infiniti bv. )

gr wilco

Ik denk niet dat Lexus een echt massa merk zal worden, maar ik weet niet of mijn volgende wagen terug een Lexus zal zijn, Infiniti blijft bij mij ook een optie.
 

Audiophile

Actief
11 okt 2010
132
1
0
Rahdjeev zei:
Lexus heeft altijd dodelijk mooie auto's gemaakt, de voorkant van deze mag er wel wezen, maar de rest van de auto vind ik maar oerlelijk


Met alle respect voor de fanatieke Lexus enthousiasteling, maar de CT is de eerste mooie en sportieve (ogend) Lexus die ze ooit gemaakt hebben....ok ok op de LFA na dan....

Lexus heeft toch wel een bepaald imago....(ik zeg niet wat ik denk) En vind dat ze hiermee echt een goede stap hebben gezet om een nieuwe doelgroep te bereiken.

Maar gelukkig smaken verschillen.....
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
wilcom2005 zei:
ik vind het eeuwig zonde dat dit "ding "een lexus heet....klein en lelijk...er had gewoon toyota op moeten staan...
weg exclusiviteit straks als die dingen veel verkocht word...voor mij is het een chevrolet die eigenlijk daewoo is...
jammer.
en ook veel te weinig vermogen...en das toch waar lexus bekend om staat.

gr wilco


ehm... is200... :hi: