Meeting 11 september in denhaag

18 mei 2020
141
61
28
Beste Lexus fanaten,

We gaan een tweede meeting houden bij lexus denhaag.
Daarvoor moet men zich aub aanmelden.
Zij willen graag weten hoeveel autos aanwezig zullen zijn om het goed te kunnen faciliteren.


Kijk voor meer info....

Instagram : Unitedlexussociety


Om de datumprikker link te ontvangen πŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘Œ
 

Bijlagen

  • Screenshot_20210812_115504_com.google.android.googlequicksearchbox_edit_39637207735097.jpg
    Screenshot_20210812_115504_com.google.android.googlequicksearchbox_edit_39637207735097.jpg
    220 KB · Weergaven: 56
  • Leuk
Waarderingen: Blesser en IS-F kuiken

Lextase

Actief
7 apr 2015
112
32
28
Ik ben al lid van Lexusforum en van de Lexurious groep maar 3 Lexusclubs is me wat teveel. Mocht mijn agenda het toelaten mag ik dan toch deelnemen aan de meeting bij Lexus Louwman Den Haag? Ook ik heb/wil geen Facebook, Instagram, Twitter etc.
Ik ben geen lid van facebook. Heb het vier jaar geleden vanwege alle rabiate onzin op dat platform vaarwel gezegd.
Is het mogelijk hier op lexusforum wat nuttige links te plaatsen?
 
18 mei 2020
141
61
28
Ik ben al lid van Lexusforum en van de Lexurious groep maar 3 Lexusclubs is me wat teveel. Mocht mijn agenda het toelaten mag ik dan toch deelnemen aan de meeting bij Lexus Louwman Den Haag? Ook ik heb/wil geen Facebook, Instagram, Twitter etc.
L'extase een ieder zijn voorkeuren.
Geen v bovenstaande zijn United Lexus Society 😁
Stuur me anders een privΓ© berichtje...
Men moet zich aanmelden anders weet lexus denhaag niet hoeveel autos zullen komen.
Zij moeten maatregelen treffen om onze bezoek te faciliteren πŸ‘Œ
 

Lextase

Actief
7 apr 2015
112
32
28
L'extase een ieder zijn voorkeuren.
Geen v bovenstaande zijn United Lexus Society 😁
Stuur me anders een privΓ© berichtje...
Men moet zich aanmelden anders weet lexus denhaag niet hoeveel autos zullen komen.
Zij moeten maatregelen treffen om onze bezoek te faciliteren πŸ‘Œ
Prima Lexus, mocht ik kunnen komen dan zal ik me tijdig aanmelden.
 
  • Leuk
Waarderingen: United lexus society