meeting breda - de + en - punten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
ik ben er snel bij maar aangezien alles nog vers in het geheugen staat, ben ik er benieuwd naar de mening van iedereen.

Het team van lexusforum die bij de meeting geholpen heeft, heeft natuurlijk zijn uiterste best gedaan om het iedereen naar wens te maken maar ik weet dat er een aantal dingen spaak liepen bijv. de late catering van broodjes. maar nu wil ik graag de mening van alle aanwezige weten. wat vond je top of wat vond je minder.
laat het ons weten en zo kunnen we deze punten blijven uitvoeren of beter oppakken bij de volgende meeting!

alvast bedankt voor jullie reactie :rulez:
 

Esteban

Heel actief
5 okt 2010
611
0
0
Gho, de plus punten staan in de andere topic.
Eigenlijk heb ik geen minpunten, het was de eerste echte Lexus meeting, is altijd een beetje aftasten naar de opkomst.
Het forum in de Benelux groeit naar mijn gedacht redelijk hard, komen dagelijks leden bij.
Dit zal waarschijnlijk volgende editie ten goede komen kwa opkomst.

De geschenkjes van Van Dorst zelf voor de wedstrijd en voor de uiteindelijk winnaars, vond ik eigenlijk heel knap, een teken van deze mensen dat ze het ook serieus nemen waarvoor mijn dank ook!!

Naar volgend jaar misschien iets van verkoopstandjes (carclean, Show-Off, creme glas karretje,.....)

:rulez:






Is er an een datum voor volgende editie? :D :D :D
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
nog niet maar er wordt alweer aan gewerkt :p maar nu eerst even rust!

toppertje ook: Belgi? was vandaag goed vertegenwoordigt, dat vond ik ook leuk om te zien!!
 

TLRS

Hoort erbij
15 sep 2010
33
0
0
+ opkomst
+ gezelligheid
+ weer
+ proefrit vliegend tapijt.. met chauffeur (Rowi, step on it please!)
+ auto's
+ fris, taart en broodje
+ bier! (niet volgens iedereen zijn standaard maar soit!)

- hare majesteit LFA de trailerkoningin, hoop geblaat weinig wol.. volgende meeting in november toch :D (hint hint)
 

Esteban

Heel actief
5 okt 2010
611
0
0
Dit wou ik niet missen als Belg :rulez:


Durf gerust zeggen dat bij deze meeting van enkel Lexus meer sfeer hing dan sommige meetings bij ons.
Nog een + puntje !!
 

sj70du

Nieuw hier
23 jun 2012
2
0
0
ja hallo mensen was mijn eerst meeting daar in breda,mooie dag geworden en wat een aardige mensen daar bij van dorst heb veel mede-eigenaren gesproken,allemaal leuke mensen met veel passie voor hun autos,
de volgende keer ben ik er zeker weer bij,groeten van sjaak en conny.
 

MichaelR64

Hoort erbij
5 apr 2012
82
0
0
Klinkt goed,had er wel bij willen zijn :)
Maar ja zo zonder platen op je auto was wel en beetje kaaltjes.....
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
sj70du zei:
ja hallo mensen was mijn eerst meeting daar in breda,mooie dag geworden en wat een aardige mensen daar bij van dorst heb veel mede-eigenaren gesproken,allemaal leuke mensen met veel passie voor hun autos,
de volgende keer ben ik er zeker weer bij,groeten van sjaak en conny.
Leuk om jullie ook ontmoet te hebben. Sorry dat ik niet veel tijd had om jullie te spreken.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
MichaelR64 zei:
Klinkt goed,had er wel bij willen zijn :)
Maar ja zo zonder platen op je auto was wel en beetje kaaltjes.....
Volgende keer op de trailer ;)
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
enige "minpunt" was dat er bijv een poetsclinic gehouden zou kunnen worden ofzo. Verder, respect voor de Belgische delegatie!
 

johanm

Heel actief
13 apr 2011
609
29
28
Jongens ik heb wat gemist. Balen :( Reken er maar op dat ik de volgende keer er voor zorg zeker van de partij zal zijn. Is datum al bekend?? :rulez:
 

meeusenmichel

Actief
23 feb 2012
121
0
0
uit naam van alle Belgen (die ik gesproken heb die dag):

alleen maar +++punten, voor een toffe meeting komen we graag jullie kant uit.

:cool:
 

j2jedi

Stamgast
28 okt 2011
1.092
10
38
Vond het ook een aardige en relaxte meeting met eindelijk een paar gezichten achter de namen :)
Jammer dat ik het bier even heb gemist, haha. Inderdaad zou iets van een workshop en wat productpresentaties wel leuk zijn (zag dat Koen "KWP" wel wat mee had). Volgende keer misschien wat meer centrale setup, want de kernplek was aan de zijkant van het veld waardoor een aantal leden/auto's ver weg in de luwte stonden tot buiten de hekken. De LFA was een heerlijke verassing en ook komisch vanwege te weinig benzine, haha. Wat een wagen...alleen dat stomme sleutelgat.
Voor herhaling vatbaar! :rulez:
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
j2jedi zei:
Vond het ook een aardige en relaxte meeting met eindelijk een paar gezichten achter de namen :)
Jammer dat ik het bier even heb gemist, haha. Inderdaad zou iets van een workshop en wat productpresentaties wel leuk zijn (zag dat Koen "KWP" wel wat mee had). Volgende keer misschien wat meer centrale setup, want de kernplek was aan de zijkant van het veld waardoor een aantal leden/auto's ver weg in de luwte stonden tot buiten de hekken. De LFA was een heerlijke verassing en ook komisch vanwege te weinig benzine, haha. Wat een wagen...alleen dat stomme sleutelgat.
Voor herhaling vatbaar! :rulez:

thx :) een centrale setup is zeker wat we mee gaan nemen voor de volgende meeting :)
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Jeroen

We nemen deze punten lekker mee voor de voglende keer! :)
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
zeker :) we proberen alles natuurlijk mee te nemen naar de volgende meeting
 
Status
Niet open voor verdere reacties.