Megan cat back system is 250

cruzcampo

Hoort erbij
22 mrt 2011
60
1
0
Hoi forumleden,
Ik heb eeb vraagske, ik heb namelijk een is 250 sport gekocht, ik heb bij de wagen een uitlaat van Megan racing bijgekregen.
Heeft iemand zulke uitlaat steken op zijn wagen en of iemand met ervaringen met deze uitlaat?
Ik zou wel een ligt sportief geluid willen maar absoluut geen bullebak van een wagen.
http://www.showoffimports.nl/product.ph ... ctid=29127
 

redbaron

Actief
8 feb 2012
279
0
0
Of je het uitlaatgeluid acceptabel vindt is natuurlijk best subjectief. Zelf vind ik het hinderlijk als de uitlaat in de auto resonanties geeft bij bepaalde toerentallen, Wat er achter me gebeurt vind ik minder belangrijk. Al kunnen je buren en oom agent daar anders over denken. Gewoon monteren zou ik zeggen als je hem er toch gratis bij hebt gekregen.
Je kunt er altijd nog een universele tussendemper bijsteken als je dat nodig vindt. Have fun!
 

cruzcampo

Hoort erbij
22 mrt 2011
60
1
0
Het is een volledige uitlaat, van de uitlaat collector tot achteraan, gaat volgens mij heftig zijn.
Ga hem komende week laten monteren als ik tijd heb
 

redbaron

Actief
8 feb 2012
279
0
0
Mooi toch,
ben ook in blijde verwachting van spruitstuk en uitlaat van Megan en een JoeZ inlaatbuis. Ga er van uit dat ie dan ook nog wat vlotter in de toeren klimt en wat PKtjes erbij krijgt. Veel plezier ermee.
 

cruzcampo

Hoort erbij
22 mrt 2011
60
1
0
de joez inlaatbuis heb ik ook maar die komt er niet op, maakt echt te veel kabaal. Ik twijfel zelfs of ik de uitlaat laat zitten