men lexxie op autowereld magazine

sharkman

Actief
29 dec 2010
154
2
0
Aandacht is altijd leuk maar er zitten wel wat serieuze missers in het stuk (al kan je dat als kersverse eigenaar niet heel erg kwalijk worden genomen).

Enkele puntjes: een cat back uitlaat voor racegebruik? met de meeste kom je het circuit niet eens op (restricties qua geluid) en bovendien is de 300 een niet geblazen motor dus vermogen win je er zeker niet mee.
Wat verbruik betreft kan een IS bij snelweg gebruik veel zuiniger zijn (doet dan maar heel weinig onder voor de 200)
Verder was de IS 300 met handbak voornamelijk in de USA verkrijgbaar (5 bak en ik had er eentje)

En wat betreft het bijhouden van BMW's, een standaard Lexus is veel te slap (lees comfortabel) afgeveerd en wil je echt hard dan werpt de automaat roet in het eten (en kan bij flink doortrappen zelfs behoorlijke schade oplopen).

Maar: de IS300 is supergoed in het verwerken van hele lange autoritten en biedt heel veel comfort
 

Lexus is300

Actief
26 aug 2010
246
0
0
ik heb men tekst doorgegeven aan dit magazine maar ze hebben er veel bijverzonnen, had ook usa voor handbak opgegeven, en vertelde gewoon dat ik nog eens op circuit wou rijden, zoals alle journalisten verzinnen ze de helft of meer