Menny stelt zich voor

Menny

Nieuw hier
24 aug 2012
15
1
0
Beste allen,

bij deze stel ik mijn voor, ik ben dus Menny en ben ihb van een SC430.
In het dglijks leven ben ik IT'er, hobbies, hardlopen, fietsen en niet te vergeten Toyota & Lexus.
Vorige Lexus was de IS200 Sportcross, en na jrn plezier was het tijd voor een cabrio :)
Toch nog plezier gehad laatste 3wkn van het mooie weer ;)
Ben niet onbekend op de diverse Toyota forums ;) Bezit ook een Starlet P9/4AGE Blacktop 20v, Celica TA23/7MGTE en een Yaris 1.0 ( niet onbekend bij de Toyota owners'

Groetjes, Menny
 
Hoi Menny :) Welkom op het forum! Mooie tijdloze auto de SC :)
 
welkom op het forum!

ik zag laatst nog een sc rijden! het blijven gave wagens om te zien! :)
 
nix aan te doen, ben ze (toyota&lexus) inmiddels aan het verzamelen :)
Laatste van de band, de sc430 denk ergens midden 2010, dus deze hou ik maar.
De foto's volgen nog.

Thx allen voor de nice ontvangst....
 
hey Menny, zijn die wielen er pas onder gekomen? Volgens mij kwam ik je vorig jaar ergens op de A6 tegen, we reden in heavy traffic richting emmeloord en toen kantelde een vragchtwagen bijna op een rode SC, als het jouw was heb je echt op tijd geremd zeg...
 
Hey mlcoolj :)

ja dat was ik, denk een engel op mijn schouder gehad.
Was van plan om de vrachtwagen in te halen totdat ie links rechts links rechts ging en uiteindelijk in / op de vangrail belandde :(. Was best wel heftig, er reed nog een kleine vrachtwagen achter me dus moest anticiperen.
De kit van: waarom heeft u zo laat geremd? :X Vrachtwagen voor en vrachtwagen achter hmmm, kreeg nog een berg aarde op mijn motorkap :(

Enfin, ja de wielen zitten al een tijdje onder, gooi de org wielen onder van de week, zonde van deze met zout en al zo meteen
 
Thanks,

heb me laten vertellen dat de SC430 niet in rood geleverd is in NL, import uit BE
 
darn... dat is grappig, dus ik kwam je al eens tegen zonder te weten, want ik heb je gesproken ook nog, ik reed echt 1 auto achter je, had toen een swift... je vrouw had flink de schrik in, heb veel met haar gepraat en gerustgesteld, die was aan het hyperventileren... echt gelukkig dat het zo is afgelopen... was best scary... was best druk ook nog...
 
Jezus twilight :)

Ik kan me jou herinneren maar niet meer voor de geest halen :)
Ja toch alles nog goed gekomen .. was inderdaad heel druk...
Rij al jaren alleen maar Toyota en Lexus dacht laat me ff maar melden hier dan :)

Zal de meet(s) in de gaten houden ... wie weet