Menny stelt zich voor

haha ja, had je laatst in Emmen ook nog gesproken, kwam je daar met de P9, stond schuin tegenover je met de Altezza...
 
Ah ok :)

Wat voor vering zit er in de Altezza?
Ik wil de sc verlagen enkel met veren, dus geen compleet verlagingsset, ben alleen bang dat het rij comfort niet ten goede komt. En die veren kun je haast niet door verkopen.
 
ik heb standaard vering eronder... zit al een hele tijd te twijfelen of ik een schroefset of veren doe...
 
mlcoolj zei:
ik heb standaard vering eronder... zit al een hele tijd te twijfelen of ik een schroefset of veren doe...

+1
achtervering is standaard bij altezza ook wat lager dan bij de is200 (meende ik)
bij mij is achter volgens mij laatst ook een beetje doorgezakt, en staat voor nu wat hoger dan achter...
 
ja, achter en voor staan lager.. lager dan de is200 sport zelfs volgens mij... misschien heb jij "normale" is200 veren eronder aan de voorkant johannes..
 
mlcoolj zei:
ja, achter en voor staan lager.. lager dan de is200 sport zelfs volgens mij... misschien heb jij "normale" is200 veren eronder aan de voorkant johannes..

stond laatst naast een is, ik was achter lager, en voor hoger dan de is...
(is200 is achter trouwens flink stuk hoger)
 
wtf... had de vorige eigenaar toevallig nieuwe shocks gemonteerd aan de voorkant? Ja IS business is flink hoger idd...