Mercedes Benz 230e 1986 Te Koop, Inruil lexus mogelijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bempie

Hoort erbij
12 aug 2011
71
0
0
Omdat ik een auto van de zaak krijg, verkoop ik mijn daily driver. Het gaat om een in zeer goede staat verkerende Mercedes Benz 230e uit december 1986, dus belastingvrij.

De auto is door mij van de eerste eigenaar gekocht in Duitsland en zelf door mij ge?mporteerd. Vorig jaar is de auto volledig overgespoten waarbij er vier nieuwe deuren, twee nieuwe voorschermen en een nieuwe motorkap zijn gemonteerd. Alles origineel Mercedes Benz uiteraard. Technisch is deze auto ook helemaal in orde en voorzien van een nieuwe radiateur, remmen, accu en uitlaat. Daarnaast zijn alle filters en vloeistoffen vervangen.

Ook de belangrijkste opties voor in het dagelijks gebruik zijn destijds op deze auto besteld:

-ABS
-Handgeschakelde 5 bak
-Stuurbekrachtiging
-Electrisch verstelbare buitenspiegel
-Centrale vergrendeling (inmiddels op afstand bedienbaar)
-Standkachel
-Middenarmsteun, voor en achter
-Electrisch inklapbare hoofdsteunen achter
-Getinte ramen
-Elektrische antenne
-15 inch lichtmetalen putdeksel velgen

Kortom een complete en goede Mercedes W124 uitermate geschikt voor dagelijks gebruik en eventuele LPG inbouw. Ik was van plan om er nog vele jaren mee te rijden en heb daarom kosten nog moeite bespaard om hem in deze staat te krijgen. Voor foto's zie de link naar de advertentie op Marktplaats: http://link.marktplaats.nl/577464491

En ja ik wil eventueel wel een lexus inruilen, zolang deze maar in goede staat van onderhoud verkeert en minder dan 180.000 km heeft gereden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.