met de ls 430 naar zweden

didrickydo

Hoort erbij
23 mei 2010
84
0
0
2 weken geleden gingen ik en me meisje naar zweden.
ik had besloten lekker met de auto te gaan , vond dat wel een belevenis lekker met de boot etc.

ik stond echt versteld hoe zuinig deze auto eigenlijk is.
vele zullen het misschien niet geloven, maar ik heb 600 km gerden op 1 naald dikte over de helft.
dit was tot travemunde.
en dan nog met 2 stukjes er tussen dat ik tegen de begrenser aan zat :D maar dat viel wel mee.
ook ongelovenlijk hoe die daar naar toe stapt.
voor de rest constand 140 150 gerden.. echt GEWELDIG..!! deze auto.
de volgende ochtend toen ik weer van de boot af reed wel weer gelijk vol gegooit.
omdat ik weer 600 km moest rijden naar de vakantie huisjes van opa en oma aan het water.. ook geweldig trouwens..!!! dus voor zo'n auto, met zo'n motor , is het echt ongelovenlijk hoe zuinig deze auto is :D
 

didrickydo

Hoort erbij
23 mei 2010
84
0
0
Ontwricht niet , het is een sterke bak . Wel bijde koplampen , motorkap , schermen , voorbumper , grill , bumperbalk. Allemaal schoef werk . Zal niet weinig kosten denk ik
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Dat had ik al kunnen voorspellen :|

In de USA geven ze die dingen ook niet weg, omdat het nog vrij recente auto's zijn, wel goedkoper. Maar het is wel een hoop gedoe om alles bij elkaar te scharrelen.

Nieuwe bumper is zo'n beetje $250, een gebruikte motorkap zag ik snel voorbij komen voor $450,- enz enz.

Maar ik heb zoiets, andere partij moet toch lekker gaan betalen?
 

didrickydo

Hoort erbij
23 mei 2010
84
0
0
zeg het maar hoor :D:D

lexus is vandaag economische totalos verklaard door exper.
even afwachten wat ze als dagwaarde gaan geven en wat opkopers gaan bieden.
even een calculatie gemaakt, en gaat richting 10.000 euro kosten : tijd/onderdelen/richtbank.

als ik een goede dagwaarde krijg mag die van mij weg :greens: