Middenconsole losmaken ?? Help !

The Swede

Actief
16 jan 2012
176
0
0
De lampjes onder de knoppen van de zetelverwarming doen het niet meer.

Nu had ik die graag vervangen, maar ik vind maar niet hoe je dat houten paneel rond de versnellingspook eruit haalt.

Heeft er hier iemand ervaring? Heb ook al het UK Lexusforum geprobeerd, maar ook daar geen info :(

Met dank.
 

The Swede

Actief
16 jan 2012
176
0
0
Met dank. Maar ik moet het paneel rond de versnellingspook eruit halen want daar staan die knoppen,niet de satnat :(

Ik heb nu een tekeningtje gezien op de UK Lexusforum. Nu hope dat het werkt zonder dat er brokken van komen.
 

toyboy

Actief
22 jan 2012
301
9
18
Let er op dat je de randen van de middenconsole goed afplakt met bijvoorbeeld schilderstape. De metalen randen van het frame waar de radio in gemonteerd is zijn erg scherp waardoor e.e.a. snel beschadigd bij het eruit manoeuvreren van de unit !
 

The Swede

Actief
16 jan 2012
176
0
0
De radio moet er niet uit. Die zit nl in het dashboard, niet waar de versnellingspook zit.

Ondertussen gelukt. Je moet eenvoudigweg de armsteun naar boven doen en met een schroevendraaien zacht het paneel naar boven duwen tot het losklikt.

Om dan te merken dat je die lampjes niet kan vervangen maar de ganse knop moet vervangen :(
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Ondertussen gelukt. Je moet eenvoudigweg de armsteun naar boven doen en met een schroevendraaien zacht het paneel naar boven duwen tot het losklikt.
Dat staat toch in die 'bananas' link met pics...? ;)

Is die knop niet open te maken? Je zou zeggen dat er een ledje o.i.d. in zit, wat vervangen (eventueel gesoldeerd) kan worden.
 

The Swede

Actief
16 jan 2012
176
0
0
Die knop is helemaal opengegaan, maar dat ledje zit er muurvast in en ik heb geen zin om de knop zelf naar de filisteinen te helpen ;) Dat ?ne lampje blijft nu maar even zo.