Mijn eerste Lexus en mijn eerste forum bericht

JackB

Nieuw hier
2 jul 2012
6
0
0
Ik ben Jack, 55 jaar en na bijna 20 jaar Nissan te hebben gereden ben ik deze week de eigenaar geworden van mijn eerste Lexus. Het is een witte GS 450h uit 2010 geworden.
Ik hoop er lang en veel plezier van/mee te hebben.

Als ik wat mooie foto's heb zal ik die plaatsen.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Re: Mijn eerste Lexus en mijn eerste forum berivht

Hoi Jack,

Goede keuze en ik kan niet anders zeggen dan een hele mooie kleur! Welkom op het forum! :hi:
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Re: Mijn eerste Lexus en mijn eerste forum berivht

Welkom op 't forum en gefeliciteerd met de fraaie aanwinst! :hi:

Wat heeft je doen besluiten te switchen naar Lexus? (alhoewel, retorische vraag eigenlijk) :D
 

W1773M

Heel actief
18 mei 2010
856
15
18
Re: Mijn eerste Lexus en mijn eerste forum berivht

Welkom op Het Lexus Forum, veel plezier met je GS. :D
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Re: Mijn eerste Lexus en mijn eerste forum berivht

Welkom hier Jack! Veel veilige kilometers toegewenst!
 

JackB

Nieuw hier
2 jul 2012
6
0
0
Bedankt voor alle reacties :)

@GPS-10
Ik ben van Nissan afgestapt omdat ze eigenlijk geen model in hun gamma hebben die mij aanstaat en waar ik in pas (ik ben behoorlijk fors en lang).
Ben best lang aan het rondkijken geweest voor een waardige opvolger voor mijn Primera. Eerst voor nieuwe auto's en uiteindelijk voor jong gebruikt. Het is uiteindelijk na 28 jaar nieuwe Nissans een jonge Lexus geworden.
Ik hoop dat de Lexus net zo betrouwbaar blijkt als m'n nissan's.
De enige keer dat ik met een nissan langs de weg heb gestaan was met een lekke band :)
 

johanm

Heel actief
13 apr 2011
609
29
28
Hoi Jack, mooi om je enthousiasme te lezen in je bericht. Ik heb er geen twijfel over dat deze auto je zal bevallen omdat er klasseverschil zit tussen nissan en Lexus, al was het alleen maar de afwerking, en dan ook nog het rijcomfort. :rulez: Of zeg ik dan teveel? :neutral:
Heel veel plezier van je aanwinst en tot........... :hi: