Mijn Nieuwe Bolide

Henny

Stamgast
2 apr 2010
1.059
255
83
Eindelijk is alles geregeld en ben ik de trotse eigenaar van deze auto :D

hvt6b8.jpg

33c4u52.jpg

2dsqotv.jpg

2iv026o.jpg

1rowg2.jpg

2i0gnxe.jpg

so5xqt.jpg

e7ymbr.jpg

Stiekem veel mooier dan een LS (dit blijft tussen ons he ;) )

Doen we, maar laten we zeggen het rijdt niet verkeerd,
dit oogt wat klassieker ( ben ik zelf tenslotte ook al), minder high-tech, maar toch alles erop en er aan.
en voor zover je er wat aan hebt in Nederland 388 PK ;)

Mooi hoor Henny. Hoewel je over bent gegaan naar de "Dark Side" ;) is het wel een heel mooi resultaat! Gefeliciteerd met de aanwinst en veel fijne kms gewenst!!!!

Hele mooie auto Henny ! erg smaakvol en toch wel in de lijn van een premium sloep

en dat klokje !! wauw klasse

heel veel plezier ermee Henny !

We ruilen allemaal onze Lexus in voor een Mercedes
We veranderen de naam vb.lexusforum.nl naar vb.mercedesforum.nl en gaan vrolijk verder.
Wat een mooie bak Henny gefeliciteerd !

Je kan veel van Merkedesj zeggen, maar zo'n S-klasse is toch wel het summum van comfort. Zeker geen verkeerde auto, gefeliciteerd ermee Henny. Ga je nog die E-klasse velgen vervangen of werden deze ook origineel onder een S-klasse geleverd?

De velgen die er nu onder zitten zijn de wintervelgen, de originele s-klasse velgen met nieuwe zomerbanden gaan er volgend weekend onder

Ex demo ? nee 9 jaar oud en van eerste eigenaar
Sticker moet nog verwijderd worden, is een waarschuwing dat de winterbanden er onder zitten
en het kan niet duidelijk genoeg zijn;
Als het sneeuwt niet harder dan 240 km :P

wauw 9 jaar oud en eruit zien als nieuw !

240 als het sneeuwt hahahaha , wel aan houden hoor Henny :thumbsup:

1 extra foto, nu met de originele maar wel de 18" i.p.v. de standaard 17" velgen, banden Goodyear 255 45 18

macwev.jpg

Henny,

Wow dat was ook mijn reactie :) ik had het niet verwacht, maar ik moet eerlijk zeggen dat het wel bij je past ( klassieker). Hoe dan ook, de S klasse is wel de maatstaf in deze klasse :)

Ik hoop wel dat we je nog regelmatig zien op meetings, Lexus of niet :) Het is altijd gezellig met je!

Volgens mij standaard van 2006 tot 2008 of 2009 ;)
je kon kiezen 17 of 18"