Mijn nieuwe speeltje

Xenon

Heel actief
19 mrt 2013
730
1
297
63
Tjongejonge... Kijk ik ff een paar dagen niet op LF, loopt 't meteen weer uit de hand... 😇
En niet zo' b beetje ook!

😜😎

Gaaf hoor, Hans! Prachtig! En zooo exclusief. Vertroetel 'm maar goed en geniet ervan. Hint: haal je DJI maar weer eens uit de kast. Dit exemplaar verdient wel een aantal mooie fly-by zomershots...
 

Higgie

Moderator
Forumleiding
25 nov 2012
1.117
4
826
113
Ik zie het ja... Die verkoper is wel vergeten om er bij te zetten dat de auto Adaptive cruise control heeft en PCS. Zijn opties die je niet zo veel ziet.
 
  • Leuk
Waarderingen: Arno en Arbitrator

Higgie

Moderator
Forumleiding
25 nov 2012
1.117
4
826
113
Vandaag is het alarm gehercertificeerd en is de extra set matten binnen gekomen. Kan ik eindelijk de oude matten uitwassen, die worden voor van de winter.
Puppet vindt ze lekker zacht, dus ze zijn goedgekeurd.

Matten en Puppet.jpg
 

Arno

Hoort erbij
15 aug 2020
88
35
18
Als ik die haren op de mat zie liggen krijg ik al de kriebels. Vorige eigenaar van mijn CT heeft dieren in de auto gehad en de haren zitten overal. Meeste heb ik wel weg maar in de kofferbak nog steeds zichtbaar en haast onmogelijk om normaal te verwijderen.
 

Higgie

Moderator
Forumleiding
25 nov 2012
1.117
4
826
113
Als ik die haren op de mat zie liggen krijg ik al de kriebels. Vorige eigenaar van mijn CT heeft dieren in de auto gehad en de haren zitten overal. Meeste heb ik wel weg maar in de kofferbak nog steeds zichtbaar en haast onmogelijk om normaal te verwijderen.
Jup, Puppet is flink aan het ruien. Ik moet haar dagelijks borstelen. Maar de matten zijn weer onthaard en hebben hun nieuwe plekje gevonden.

Nieuwe matten 5LS.jpg


Een setje frisse nieuwe matten daar frist heel de auto van op. In m'n vorige LS had ik ook twee sets, ideaal!!
 
  • Leuk
Waarderingen: Arno

Cmaster

Nieuw hier
16 apr 2021
24
16
3
Proficiat, vele fijne kilometers gewenst. En inderdaad, de techniek staat niet stil.