Mijn NX 450H+ luxury, nieuw aangeschaft afgelopen maart, is vorige week zondag gestolen. Zaterdagavond had ik vlak voor middernacht de laadstekker afgekoppeld en rond 1:30 uur is de auto nagenoeg geluidloos gestolen. De auto stond onder het slaapkamerraam en heeft alarmklasse 3, maar dat is nu niet afgegaan. Beide autosleutels lagen in huis op minstens 12 meter afstand. De deurbelcamera van de buren heeft enkel een zachte tik geregistreerd en op de oprit heb ik een afgebroken auto-onderdeeltje, lengte 4 cm,
gevonden, zie foto. Op de Lexus app zie ik dat de auto na vertrek ca. 200 meter heeft gereden en toen is de data-overdracht gestopt. Fijne auto maar helaas. De verzekeringsexpert zei dat bij dit type auto een koplamp wordt verwijderd en daar vervolgens een apparaatje via de stekkerverbinding wordt gekoppeld. Enige betrouwbare diefstalbeveiliging is volgens hem de Bearlock.
gevonden, zie foto. Op de Lexus app zie ik dat de auto na vertrek ca. 200 meter heeft gereden en toen is de data-overdracht gestopt. Fijne auto maar helaas. De verzekeringsexpert zei dat bij dit type auto een koplamp wordt verwijderd en daar vervolgens een apparaatje via de stekkerverbinding wordt gekoppeld. Enige betrouwbare diefstalbeveiliging is volgens hem de Bearlock.