- 14 jun 2009
- 5.631
- 67
- 48
Heren,
Ik ben iets meer dan 3 jaar lang een trotse eigenaar geweest van een Lexus is200, deze heb ik helaas (JA ik mis hem vandaag de dag nog steeds!!) een jaar geleden omgeruild voor mijn huidige Lexus is250.
De auto is een Lexus is200 Business met:
- 5 spaaks 17 inch velgen
- Handgeschakeld
- Alarm klasse 3
Wat ik zelf aan heb gedaan:
- Bijna heel het voertuig gedemonteerd om extra stiller te maken (via db meter 5 db bij 130km/h)
- K&N inlegfilter
- Xenon verlichting in dimlicht
- Xenon verlichting in Mistlamp
- Led stadslichten
- Led kentekenverlichting achter
- Philips Crystal vision Grootlicht
- Half lederen interieur van de Sport versie met stoel verwarming en elektrisch verstelbaar (moest wel zelf even de stekkers en kabels verder aanleggen)
- Ruitenwissers Aerotwin van Bosch, dus geen metalenarm meer (Neem van de Ford Focus, want voor de lexus zeggen ze dat ze niet hebben maar die van de focus zijn de zelfde maten en het werkt gewoon)
- Uit Japan ge?mporteerde lexus achterlichten, deze zijn donkerchroom ipv de normale chroom.
- Achteruit rijverlichting van 27 watt ipv 21 watt en wit licht
- De mistlampen achter heb ik zodanig omgebouwd dat ze ook functioneren als dimlicht en remlicht. (met behoud van mistlamp functie) dus bij dimlicht branden er 4 lampjes en bij remlicht 5. deze zijn met schakelaars uit te schakelen in de kofferbak, maar voordat ik deze goed had weggewerkt heb ik de auto al verkocht.
- Ik had een opbergvak midden in het dashboard, hier zat mijn tomtom in, alle draden zoals antenne, voeding en microfoon voor de tomtom ( gebruikte TT als handsfreecarkit) waren allemaal verborgen achter het dashboard.
- TTE Dorpellijsten met blauwe verlichting
De auto heb ik verkocht aan de dealer met (136.000km):
- 4 nieuwe Bridgestone RE50A 225/45/17 banden
- Koppeling was net vervangen
- Remblokken waren net vervangen
De volgende spullen had ik net besteld maar gelukkig tijdig kunnen annuleren
- HKS Hi power Silent
- Eibach pro veren
- En ik wilde bijna bij TTE de compressorkit installeren, maar dat heb ik maar niet gedaan
Ik ben iets meer dan 3 jaar lang een trotse eigenaar geweest van een Lexus is200, deze heb ik helaas (JA ik mis hem vandaag de dag nog steeds!!) een jaar geleden omgeruild voor mijn huidige Lexus is250.
De auto is een Lexus is200 Business met:
- 5 spaaks 17 inch velgen
- Handgeschakeld
- Alarm klasse 3
Wat ik zelf aan heb gedaan:
- Bijna heel het voertuig gedemonteerd om extra stiller te maken (via db meter 5 db bij 130km/h)
- K&N inlegfilter
- Xenon verlichting in dimlicht
- Xenon verlichting in Mistlamp
- Led stadslichten
- Led kentekenverlichting achter
- Philips Crystal vision Grootlicht
- Half lederen interieur van de Sport versie met stoel verwarming en elektrisch verstelbaar (moest wel zelf even de stekkers en kabels verder aanleggen)
- Ruitenwissers Aerotwin van Bosch, dus geen metalenarm meer (Neem van de Ford Focus, want voor de lexus zeggen ze dat ze niet hebben maar die van de focus zijn de zelfde maten en het werkt gewoon)
- Uit Japan ge?mporteerde lexus achterlichten, deze zijn donkerchroom ipv de normale chroom.
- Achteruit rijverlichting van 27 watt ipv 21 watt en wit licht
- De mistlampen achter heb ik zodanig omgebouwd dat ze ook functioneren als dimlicht en remlicht. (met behoud van mistlamp functie) dus bij dimlicht branden er 4 lampjes en bij remlicht 5. deze zijn met schakelaars uit te schakelen in de kofferbak, maar voordat ik deze goed had weggewerkt heb ik de auto al verkocht.
- Ik had een opbergvak midden in het dashboard, hier zat mijn tomtom in, alle draden zoals antenne, voeding en microfoon voor de tomtom ( gebruikte TT als handsfreecarkit) waren allemaal verborgen achter het dashboard.
- TTE Dorpellijsten met blauwe verlichting
De auto heb ik verkocht aan de dealer met (136.000km):
- 4 nieuwe Bridgestone RE50A 225/45/17 banden
- Koppeling was net vervangen
- Remblokken waren net vervangen
De volgende spullen had ik net besteld maar gelukkig tijdig kunnen annuleren
- HKS Hi power Silent
- Eibach pro veren
- En ik wilde bijna bij TTE de compressorkit installeren, maar dat heb ik maar niet gedaan