Smart Nieuw hier 26 jan 2024 21 17 3 vrijdag om 20:44 #1 Was al blij met mijn UX maar na behandeling met Elixer IGL coating door Piet Boere helemaal blij met mijn Lexus UX. Waarderingen: Lexy, Stefan O, snoek1 en nog 3 andere personen
Was al blij met mijn UX maar na behandeling met Elixer IGL coating door Piet Boere helemaal blij met mijn Lexus UX.
K kotje Actief 4 dec 2025 187 122 43 zaterdag om 08:00 #2 Geweldig en ziet er mooi uit. Waarderingen: Smart
Namssam Actief 15 jan 2024 291 362 63 maandag om 08:56 #3 Geweldig @Smart Mooi filmpje en dito Lexus. Valt me nu pas op dat er dus uitvoeringen van de UX zijn die meegespoten wielkasten hebben. Dacht dat die altijd matzwart kunststof waren... Waarderingen: Smart
Geweldig @Smart Mooi filmpje en dito Lexus. Valt me nu pas op dat er dus uitvoeringen van de UX zijn die meegespoten wielkasten hebben. Dacht dat die altijd matzwart kunststof waren...
Stefan O Heel actief 25 mei 2015 629 295 63 maandag om 09:40 #4 Goed gedaan, mooie detailruimte ook. Ziet er top uit. Waarderingen: Smart
Smart Nieuw hier 26 jan 2024 21 17 3 maandag om 15:54 #5 Namssam zei: Geweldig @Smart Mooi filmpje en dito Lexus. Valt me nu pas op dat er dus uitvoeringen van de UX zijn die meegespoten wielkasten hebben. Dacht dat die altijd matzwart kunststof waren... Klik om te vergroten... De Executive en de F-sport uitvoering hebben vanaf ik dacht 2021 hebben meegespoten wielkasten. Laatst bewerkt: maandag om 16:28 Waarderingen: Namssam
Namssam zei: Geweldig @Smart Mooi filmpje en dito Lexus. Valt me nu pas op dat er dus uitvoeringen van de UX zijn die meegespoten wielkasten hebben. Dacht dat die altijd matzwart kunststof waren... Klik om te vergroten... De Executive en de F-sport uitvoering hebben vanaf ik dacht 2021 hebben meegespoten wielkasten.