Mijne nieuwe aanwinst

bertus008

Nieuw hier
4 apr 2011
9
1
0
Ben super in mijn nopjes. Op de leuke stamppot party bij Lexus Zwolle waar de enorme LS 600 prominent aanwezig was (wat een super limo) al even gesproken over mijn idee om van de IS 250 over te stappen naar de nieuwe GS 450 h, heb ik de knoop doorgehakt. Ben afgelopen week opnieuw richting Zwolle gereden en heb een sonic silver luxury uitvoering gekocht. Zie uit naar de aflevering!

Zoals ik al gepost heb in 2011 woon ik zelf in de randstad en heb mijn kantoor daar. Het is inmiddels de vijfde auto die ik ver buiten de randstad aanschaf gelet op de in mijn ogen goede behandeling die je als klant daar krijgt. Van die vijf is het nu mijn tweede Lexus bij Berendsen & De Graaf, waar het klikt met de manager en verkopers.

Dank!
 
11 dec 2012
256
0
0
Geweldig! Heb zelf heel erg getwijfeld tussen de RX450h F-sport en de GS450h F-sport. Uiteindelijk heeft de RX het gewonnen vanwege de ruimte, maar eerlijk gezegd vind ik de GS nog steeds mooier. Geweldige limo, en dat grote navigatiescherm... Kwijl kwijl kwijl... En lekker snel! ;)

Veel plezier met de auto en keep us posted!
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst Bertus008. Ik denk dat je hele fijne kms zal maken :)
 

Gertjeej

Hoort erbij
29 jan 2013
83
0
0
Wauw! gaaf zeg! Nu nog wachten tot de aflevering! (duurt dat altijd veel te lang he!)
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
1 trotse eigenaar 'to be' !

Proficiat en we zien graag pics tzt (en uiteraard je aanwezigheid tijdens de meeting) :D
 

bertus008

Nieuw hier
4 apr 2011
9
1
0
En ja, zaterdag de 23e mijn GS 450h opgehaald. Rijdt helemaal super! Nu al besloten een trip naar Frankrijk die met de TGV trein gepland stond gewoon met de auto te doen, denk dat we dan een stuk relaxter aankomen; :D
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Gefeliciteerd! Tripje France, dat wordt dan zeer waarschijnlijk een zeer aangename 'vuurdoop' ;)
 

redbaron

Actief
8 feb 2012
279
0
0
Gefeliciteerd,
enne, vergeet je alcoholtesters niet. Die zijn immers verplicht in Frankrijk. December j.l. via Calais naar Engeland en ja hoor: controle op die dingen! Gelukkig had mijn copiloot er aan gedacht, want de mijne lagen in de andere auto.
En ook nog bedankt voor je crisisbestrijdende aankoop; mede namens de regering...
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
@stadler; weet je dat echt zeker...of bedoel je zoals onderstaande tekst?

Alcoholblaastest, verplicht voor alle bestuurders in Frankrijk
De regelgeving met betrekking tot de verplichte aanwezigheid vanaf 1 juli 2012 van een alcoholblaastest in voertuigen, heeft ook betrekking op buitenlandse voertuigen. Hiermee worden alle motorvoertuigen bedoeld, dus ook voertuigen als motoren, campers en vrachtwagens. Ook Nederlandse reizigers dienen zich te houden aan deze regelgeving. Om iedereen in de gelegenheid te stellen aan deze wet te kunnen voldoen, wordt pas vanaf 1 maart 2013 een boete opgelegd indien bij controle de test niet in het voertuig aanwezig is. De blaastesten moeten gecertificeerd zijn met het NF-keurmerk (Norm Fran?aise) en de gebruiksdatum mag niet verlopen zijn.

Vanaf 1 maart 2013 kan men een boete van 11 euro krijgen indien de test tijdens een verkeerscontrole niet aanwezig is. Eerder was vastgesteld dat dit vanaf 1 november 2012 zou zijn. Echter, om iedereen in de gelegenheid te kunnen stellen een goede alcoholblaastest te kunnen aanschaffen, is de datum uitgesteld naar 1 maart 2013.
 

stadler

Actief
12 jan 2009
155
3
18
De Franse minister van Binnenlandse Zaken Manuel Valls heeft beslist dat er in de wagen geen alcoholtester meer moet aanwezig zijn en dat er op niet-bezit ook geen boete zal staan, zo heeft het Franse Instituut voor de Verkeersveiligheid (CNSR) meegedeeld.


De CNSR had in een advies aan de minister de verplichting om de alcoholtester of ?thylotest aan boord van een auto te hebben een goede zaak genoemd. De CNSR meende dat het bezit van alcoholtesters de automobilisten bij twijfel kan aanzetten om zichzelf te testen.

Sinds de invoering van de verplichting werden overtredingen op het niet bezitten niet beboet, vanwege twijfel over de betrouwbaarheid van de tests.

Nu heeft Valls ondanks het advies beslist dat er geen alcoholtester meer aan boord moet zijn en dat er dan uiteraard ook geen sancties meer kunnen zijn.

Volgens de bewindsman ?kan niemand geloven' dat het beboeten met 11 euro van bestuurders die geen alcoholtester bij zich hebben ervoor kan zorgen dat er minder dan 31 procent doden op de weg vallen tengevolge van alcohol.

Mobiliteitsclub VAB vindt het spijtig ?dat de maatregel zonder testperiode wordt afgevoerd en dat de effecten ervan niet afdoende onderzocht zullen worden'.

De minister stemde wel in met de herinvoering van de verkeersborden die vaste flitspalen aankondigen. Die maatregel wordt over twee ? drie jaar ge?mplementeerd

artikel uit de standaard :rulez: