Mini meeting Oktober

• Onderwerp starter Onderwerp starter Hube
  • Startdatum Startdatum
  • Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
70
0
Tja de mini meeting moet ook weer gepland worden. Dus bij deze de vraag, hebben jullie nog voorkeuren? Of gewoon weer koffie bij Ac De Meern?

Hoewel ik daar nog nooit ben geweest (AC De Meern), zitten we niet al te ver van Louwman Exclusive vandaan dacht ik 😁. Ik kan me voorstellen dat een meeting aldaar regelen wel tijd kost en misschien ook niet mogelijk is. Als ik het goed begrepen heb, wil je deze mini meeting low profile houden en dan is zoiets bij Louwman Exclusive dat juist misschien niet. Ik vind alles prima overigens 😄

• Leuk
Waarderingen: Ruudv82
AC Restaurant De Meern is bij mij om de hoek dat is jammer want dan kan ik maar een heel klein stukje in mijn Lexus rijden.

Routeplanner instellen op : via Den Helder, kan je toch een lekker stukje rijden

Laatst bewerkt:
Lol, nog niet eerder vernomen dat iemand klaagt dat het te dichtbij is :)

Ja ik heb een Lexus om in te rijden en te genieten, het is meer dan alleen van A naar B.
Ik denk ook dat het voor de medeweggebruikers leuk is als ze af en toe iets anders zien rijden dan een doorsnee auto.
Win-winsituatie

Laatst bewerkt:
Bij louwman lijkt me erg leuk. Maar graag zie ik ook een datum, dan weet ik meteen of ik erbij kan zijn :)

louwman lijkt mij ook wel een goed plan,moet mogelijk zijn,is een keer wat anders,ze willen vast wel hun medewerking verlenen.

Helemaal mee eens, het is meer dan van a naar b, gistermiddag bijvoorbeeld lekker stukje wezen rijden, eigenlijk nergens naartoe, zomaar een uurtje toeren , heerlijk

lol :) Inderdaad, een kleinere meeting op een parkeerplaats :) Verschil met de normale meetings is het niveau van organisatie :) Minimeetings hebben weinig voorbereiding.

LOL, ik wist niet dat het genieten van- en rijden in de Lexus afhankelijk is van meetings :)

Status
Niet open voor verdere reacties.