ML in GS450h F-sport

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Pacono zei:
Haha 14 en al toyota/lexus gek , het moet niet gekker worden. Mijn kids rijden al vanaf hun eerste auto toyota, jawel drie kinderen die ik gek gemaakt heb, of gewoon gezond verstand heb bijgebracht natuurlijk.... AYGO, MR2 en Corolla, ze zijn er alledrie natuurlijk tevreden mee, en paps hoeft nooit te sleutelen !
Met een beetje geluk zit dat er voor jou ook in, wie weet .
Enne ja ik heb een GS450H F-Sport besteld, kleur wit met techpak, ML navi en een schuifdak. Volgens de dealer komt deze in Mei binnen samen met de voor de dealers bestelde demo's . Wel leuk om in een van de eerste te mogen sturen !
Zag vandaag een leuk filmpje op autojunk , dat geeft wel een hele goede indruk van wat de GS nu allemaal kan !
http://www.autojunk.nl/2012/02/tori-praver-doet-lexus

Ik reageer maar even in een nieuw topic over een post van Pacono.

Hoe zit dat eigenlijk met de GS450h F-sport? Volgens de folder kan je ML nav helemaal niet krijgen op de F-sport. Dit zou ??n van de redenen voor mij kunnen zijn om straks (lees over twee jaar) op een president over te stappen.

Of was alleen het brede scherm niet te krijgen op de F-sport?
 

Pacono

Hoort erbij
17 jan 2010
40
0
0
Oef is dat schrikken.... Maar de prijslijst bied uitkomst ( en de orderbevestiging ..) ML met Navi ( 12"3 "breed scherm ) is als optie leverbaar op de F-Sport. Inderdaad standaard op de president line !
Pff had ik toch bijna geannuleerd !
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Sorry,

Zo zie je maar, geen folders lezen als je niet al te wakker bent! Optioneel inderdaad, ik zag het o-tje voor een - aan.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
36_20_3.gif