Ik heb mijn wagen gewoon bij een generieke garage in onderhoud, dus bovenstaande briljante tip gaat hem niet worden voor mij vrees ik. Maar eerlijk is eerlijk, ik krijg steeds een échte hybride fiets mee!Voor mij is de dealer enkele reis ca. 40km, nog nooit een cent betaald.
Maar je kunt het ook anders zien, 10 jaar geleden (ik had een GS 450h uit 2007) vroeg ik om een LS 600h als leenauto. En idd op die dag stond hij klaar voor mij, bijna brandnieuw. Was een goede zet van de dealer want enige tijd later kocht ik daar mijn LS 600h waar ik overigens nooit spijt van heb gehad.
Dit is heel herkenbaar, tot het aantal gereden km’s aan toe op dit moment .Ik heb ca. 6000km gemaakt waarvan 4000km op vakantie en ik ben heel tevreden met de auto. Het is een fijne cruiser en ik blijf me verbazen over de bouwkwaliteit en gebrek aan piepjes/kraakjes. Qua verbruik zit ik gemiddeld op 1 op 16 en dat vind ik netjes. Ik moet wel zeggen dat ik vrij rustig rij en niet zozeer voor zuinigheid maar omdat deze auto mij op ene of andere manier enorm onthaast.
Rode loper voor een leenfiets, hilarischIk woon op nog geen 5 km van Lexus Rotterdam vestiging. Leenfiets is voor mij prima. Betaal ik dan ook voor die 'Red Carpet belevenis'?
Wat fijn dat die stoelen gewend zijn!!! Bij de proefrit die wij hadden in een IS 300h met Fsport zat m’n partner ook niet lekker dus viel de auto af helaas. Ik vond m verder idd heeeeel fijn rijden. Misschien ooit voor naast de RXEven een kleine update na 4 maanden. Ik heb ca. 6000km gemaakt waarvan 4000km op vakantie en ik ben heel tevreden met de auto. Het is een fijne cruiser en ik blijf me verbazen over de bouwkwaliteit en gebrek aan piepjes/kraakjes. Qua verbruik zit ik gemiddeld op 1 op 16 en dat vind ik netjes. Ik moet wel zeggen dat ik vrij rustig rij en niet zozeer voor zuinigheid maar omdat deze auto mij op ene of andere manier enorm onthaast.
Aan de sportstoelen ben ik inmiddels helemaal gewend, geen centje pijn. Eerlijk gezegd zag ik dat niet gebeuren omdat de zijwangen van de stoelen zo stug zijn, dus ik weet niet wat voor magie ze hebben gebruikt in Japan maar het werkt wel.
Tijdens mn vakantietrip viel mij op dat de ruitenwisservloeistof heel snel op raakte. Na wat nader onderzoek heb ik ontdekt dat er bij activatie van koplampsproeiers niks gebeurde maar ik zag twee plasjes vloeistof op de grond aan beide kanten van de auto. Het bleek dat beide terugkeerklepjes o.i.d. defect waren. Deze heb ik laten vervangen samen met een kleine beurt. De bekende vibratie in de aandrijflijn bij 1500 toeren is aanwezig maar ik stoor me er niet aan, het valt voornamelijk extra op omdat de auto voor de rest zo solide en stil is. Al met al een dikke voldoende tot nu toe en als er geen rare dingen gebeuren dan zie ik mijzelf een Lexus fan worden
Hier helaas aan beide kanten onder koplampen ook lekkage. 100% het terugslagklepje?Haha, ja die terugslagklepjes herken ik. Paar weken na aankoop was de sproeiervloeistof ineens leeg, dus na het werk even langs de dealer. Met de Louwman servicecard werd dat namelijk kosteloos bijgevuld. Tot de serviceadviseur terugkwam, dat de vloeistof er meteen weer uitliep. Gelukkig hadden ze alle onderdelen op voorraad en meteen tijd, een uurtje later was het opgelost. Serviceadviseur vertelde dat ze deze onderdelen altijd hebben liggen, omdat ze met regelmaat een IS binnenkrijgen met lekkende terugslagklepjes.
Dikke kans ja! Er zijn uiteraard meer plekken waar een lekkage kan ontstaan uiteraard. Maar zowel de verkoper als de Lexus-dealer, hadden hetzelfde verhaal, dat de terugslagklepjes vaker gaan lekken bij 'n IS. Later kwam ik het online nog een paar keer tegen.Hier helaas aan beide kanten onder koplampen ook lekkage. 100% het terugslagklepje?