Mooie Lexus foto's

GWS

Heel actief
11 aug 2013
829
84
0
Ik heb de prijzen niet 1-2-3 bij de hand maar geloof maar dat je leeg loopt... :)
 

slippernick

Heel actief
17 dec 2010
831
0
0
Jammer he, dat vaak als iets super mooi is gelijk zo duur is.
Mischien heeft hij wel de navie optie weg gelaten en heeft hij een besparing gehad waar die dus weer de wielen van heeft gekocht, haha
 

GWS

Heel actief
11 aug 2013
829
84
0
Dit is de auto van KJ, ??n van de oprichters van Lexus Boys.
Ga er maar vanuit dat de auto "vol" is en hij een leuk sponsorprijsje met Vossen heeft geregeld.
Ik meen dat de prijs voor de set zo'n 2400 dollar is en daar komen de RS-R Sports-i met zo'n 1800 dollar nog eens bij. Nog steeds goedkoper dan OEM spul van Lexus zelf dus het is maar hoe je het bekijkt.
Over bekijken gesproken ze worden wel met de minuut mooier :D en zo nieuw dus een absolute nekkendraaier.
Alleen jammer van het gestancede Vossen in de lip, dat had die nou net niet nodig ; gewoon de rustige centercap was mooi genoeg. :rulez:
 

j2jedi

Stamgast
28 okt 2011
1.092
10
38
Die gestanste merknaam kan ook verplicht zijn, omdat het een vorm van reclame is. In de states kan je heel veel spullen "sponsored" krijgen van aftermarket fabrikanten en leveranciers. Vaak moet je dan wel verplicht op alle evenementen van hun keuze aanwezig zijn. Voor wat, hoort wat en zeker in de USA.
:p

Die 20" is net iets te groot naar mijn smaak en maakt de auto alleen geschikt als boulevard cruizer...
but that's me.
 

GWS

Heel actief
11 aug 2013
829
84
0
Helaas is het de 'standaard' en geen one-off of show versie.

Hier een voorbeeld op de A7, zie je hetzelfde. Gelukkig deze wel met normale lugs want die kleurtjes zijn 2x niks, maar daar kijk ik nooit naar bij velgen
 

Bijlagen

  • Audi_A7_VVSCVT.jpg
    Audi_A7_VVSCVT.jpg
    174,7 KB · Weergaven: 42

Niels_D

Heel actief
27 mrt 2012
860
10
18
Gadverdamme, wat heeft de A7 toch ook een lelijke achterkant :p
Wel mooie velgen inderdaad!
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
had em gister al gespot op je fb, is dat nou een zilveren kleur zoals onze auto's of zit er een effect in de video?? mooi om te zien maar vind em net iets te laag...
 

j0hann3s

Actief
9 jun 2013
181
6
0
Hij is idd wel extreem laag.

Kleur ben ik niet zeker van, volgens mij wel gewoon onze kleur.
Met nabewerken krijg je die reflecties er niet zo snel goed in.

Vind hem wel ontzettend mooi in de lak/wax/gepolijst
 

GWS

Heel actief
11 aug 2013
829
84
0
van Vossen Owners Meet Tokyo Japan 2014

Beiden op Vossen CV4

Lexon frontspoiler kit IS3

Drop till you're dead...