- 10 mei 2011
- 62
- 0
- 0
Heeft iemand een idee of het mogelijk is om zonder ML (Geen LL dus) maar wel met HDD Navigatie MP3 files op je harddisk te zetten? Het is mij nog niet gelukt namelijk...
Dimocash zei:wat is dan het nut van een hdd bij de navi pack?
Dimocash zei:ah ok
alleen maar navi....
klinkt eigenlijk ook wel ergens logisch maar had verwacht dat je er ook mp3's op kon zetten
upje zei:Cd'tjes wisselen? USB-stick werkt prima hoor!
(heb ik voor het eerst van mijn leven een CD-wisselaar, heb ik nog geen 1 CD-tje gedraaid).
Dimocash zei:in mn huidige auto heb ik geen hdd maar wel mogelijkheid tot afspelen via usb.
ik heb op de 1e dag na nauwelijks meer een cd gedraaid.
het is dat sommige vrienden een cd meenemen als we weg gaan maar tegenwoordig nemen ze gewoon hun stickie mee.
ik verwacht in mn lexus precies hetzelfde te hebben en zal de cd wisselaar niet gebruiken.
postbuz zei:Dimocash zei:in mn huidige auto heb ik geen hdd maar wel mogelijkheid tot afspelen via usb.
ik heb op de 1e dag na nauwelijks meer een cd gedraaid.
het is dat sommige vrienden een cd meenemen als we weg gaan maar tegenwoordig nemen ze gewoon hun stickie mee.
ik verwacht in mn lexus precies hetzelfde te hebben en zal de cd wisselaar niet gebruiken.
Met de ML ben ik weer helemaal terug op CD's.![]()
kwag zei:Kan met eigenlijk niet voorstellen dat je alleen met ouderwetse cd's aan de slag moet om muziek te importeren terwijl iedereen natuurlijk via internet zijn muziekbiblio heeft opgebouwd in Itunes.....
roell zei:upje zei:Cd'tjes wisselen? USB-stick werkt prima hoor!
(heb ik voor het eerst van mijn leven een CD-wisselaar, heb ik nog geen 1 CD-tje gedraaid).
Hahaha :rulez: werkt usb prettig dan?
Hdd wel, maar wel traag met het erop zetten