Multi Information display zwart

TheWouzes

Nieuw hier
20 apr 2023
10
0
1
Hoi allen

Sinds vorige week een 2006 rx350 eigenaar automaat en 180dkm, hoera wat een fijne wagen.

Bij de koop bleek echter het scherm van de middenconsole (touchscreen voor oa navi) zwart te blijven na daarvoor wel gewerkt te hebben. Het kan zijn dat de auto even zonder stroom geweest is ik moest ook dakraam en ramennoa weer initialiseren.

Is iemand hiermee bekend en is er een reset van het systeem met een bepaalde knopcombi nodig net als bij de ramen bv? Of is er een bepaalde zekering? Anders wordt t een nieuw scherm?

Groeten
Wouter
Friesland
 

TheWouzes

Nieuw hier
20 apr 2023
10
0
1
Oh ja en de verlichting + functie van de knoppen naast de display (klimaat etc) werken ook niet. Het klokje en waarschuwingslichten, gordelverklikker, dvd cd wisselaar, alarmled etc in dat paneel werken wel goed.
 

robtp09

Heel actief
4 mei 2020
573
1
374
63
Volgens mij reset je het multimediasysteem door de aan/uit knop van dat systeem een aantal tellen ingedrukt te houden, proberen waard.....
 

TheWouzes

Nieuw hier
20 apr 2023
10
0
1
Bedankt, alle zichtbare knoppen op die manier geprobeerd maar dat lukte niet. Ik zie noet een duidelijke aan uit knop, of weet je nog van zon knop bv aan de achterzijde dat ik m moet uitbouwen?