MultiMediaLinQ support voor IS250 2009

albertv

Nieuw hier
14 mrt 2009
3
0
0
Heeft iemand ervaring met het MultiMediaLinQ systeem van VAIS Technology op een IS250 met Navigatie (2009)?
 

is250-09

Hoort erbij
6 mrt 2009
74
0
0
VML

VML

Ik heb er een besteld voor mijn IS 250 '09
Ik ben al een tijdje met de makers aan het mailen. Ik heb ook de verandering van de software aangegeven omdat de EUR versie geen SCAN knop heeft. (oa voor het uitwerpen van je usb stick en het instellen van de override en versie van de VML bios).

Inbouwen is op zich niet moeilijk omdat de Y-kabel tussen de orginle wordt geprikt. Alleen het kastje weg werken duurt wat langer. Als hij binnen is geef ik wel even een update.

Gewoon besteld zonder HD (die 2,5 kost hier maar ? 35,--) maar je moet dan wel een firmware update gebruiken om de hd later te activeren anders werkt je HD niet.

Richard
 

albertv

Nieuw hier
14 mrt 2009
3
0
0
De 2.5 inch HD die zij leveren is volgens mij een speciaal type voor industrieel gebruik (voor o.a. in auto's ivm stoten end).

Maar, voor de prijs van een gewone schijf kun je die meerdere keer vervangen alvorens je op de prijs van die speciale schijf zit.

Ik zou ook een standaard schijf inzetten.
 

is250-09

Hoort erbij
6 mrt 2009
74
0
0
VML 2

VML 2

in Nederland kun je ook de automotive HD kopen.
Hij is identiek aan een laptop HD.. moet ook tegen een stootje kennen.

Mijn HD haal ik bij alternate.nl weg.

Het is tov het prijsverschil voor de 40/80Gig mijns inziens verstandiger deze niet tegelijk te bestellen
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Het lijkt mij dat een WD passport (HD welke alleen een USB voeding nodig heeft) een betere optie is dan een interne schijf. Ik zag net bij alternate de 500gb passport voor 99 euro staan.