- 11 dec 2012
- 256
- 0
- 0
Wat luisteren jullie zoal in de auto?
Ik ben een echte muziekliefhebber (ook een reden om Lexus te kopen trouwens, de geweldige Mark Levinson!) en aangezien ik niks te doen had op het werk vandaag heb ik even een top 10 gemaakt:
1: Earth, Wind & Fire: September
2: Eagles: Hotel California
3: Stevie Wonder: Ngiculela-Es Una Historia- I Am Singing
4: Stevie Wonder: Isn't She Lovely (Begrijp je pas als je zelf kinderen hebt volgens mij)
5: Earth, Wind & Fire: Boogie Wonderland
6: Tubular Bells Pt.1
7: Tom Jones: Green Green Grass Of Home (Heeft voor mij een speciale betekenis)
8: Queen: Love Of My Life (Live, Wembley Stadium, 1986... Ik was er bij op mijn 17e...)
9: Michael Jackson: Earth Song
10: Stevie Wonder: I Wish
Ik weet 't... Zit veel slechte muziek tussen, maar ik ben ook al oud!
Ik kan zo een Top 100, of zelfs een Top 1000 uit mijn mouw schudden, maar dan staat er een hele pagina vol...
Ik moet er nog wel bij zeggen dat ik She van Charles Aznavour ook prachtig, dat was een van de nummers tijdens mijn bruiloft. Mijn favoriete muziek is toch wel Motown... Vroeger was ik gek van Queen, ben ook naar het concert in het Wembley geweest. Was vreselijk duur, ben toen samen met mijn vriendin (nu mijn vrouw) naar Londen geweest... Was geweldig! :worship:
Ik ben een echte muziekliefhebber (ook een reden om Lexus te kopen trouwens, de geweldige Mark Levinson!) en aangezien ik niks te doen had op het werk vandaag heb ik even een top 10 gemaakt:
1: Earth, Wind & Fire: September
2: Eagles: Hotel California
3: Stevie Wonder: Ngiculela-Es Una Historia- I Am Singing
4: Stevie Wonder: Isn't She Lovely (Begrijp je pas als je zelf kinderen hebt volgens mij)
5: Earth, Wind & Fire: Boogie Wonderland
6: Tubular Bells Pt.1
7: Tom Jones: Green Green Grass Of Home (Heeft voor mij een speciale betekenis)
8: Queen: Love Of My Life (Live, Wembley Stadium, 1986... Ik was er bij op mijn 17e...)
9: Michael Jackson: Earth Song
10: Stevie Wonder: I Wish
Ik weet 't... Zit veel slechte muziek tussen, maar ik ben ook al oud!

Ik kan zo een Top 100, of zelfs een Top 1000 uit mijn mouw schudden, maar dan staat er een hele pagina vol...

Ik moet er nog wel bij zeggen dat ik She van Charles Aznavour ook prachtig, dat was een van de nummers tijdens mijn bruiloft. Mijn favoriete muziek is toch wel Motown... Vroeger was ik gek van Queen, ben ook naar het concert in het Wembley geweest. Was vreselijk duur, ben toen samen met mijn vriendin (nu mijn vrouw) naar Londen geweest... Was geweldig! :worship: