- 2 jan 2014
- 6
- 0
- 0
Hallo! Na een lange rij Italianen, en een luchtgekoelde Stuttgarter, vorige week een LS400 gekocht. Strak bochtenwerk is ver te zoeken maar wat je daar voor terug krijgt hoef ik hier niet uit leggen. De laatste Italiaan, een Lancia, houd ik wel overigens. Evenals de Stuttgarter die, in rally trim, zo'n beetje in alles maar dan ook alles het tegenovergestelde is van de LS.
Met de LS ben ik nog maar net vertrouwd aan het raken. Vorige week begonnen met een ozon- en interieurbehandeling want er was in de auto gerookt. Dat werkt echt. Ik ruik niets meer. Ook het leer is weer als nieuw (beige, de auto is donkerblauw). Nu nog de lak kleien en een topkwaliteit waslaag aanbrengen.
Het verbruik valt nog tegen (1:7) gezien dat op internet overal van een haalbare 1:10 wordt gesproken. Auto had wel lang stil gestaan. Eerst maar eens een nieuw luchtfilter.
Grootste uitdaging wordt het navigatiesysteem, waarvoor volgens Louwman na 2004 geen updates zijn verschenen. En zelfs die zijn niet meer leverbaar. Daar is vast meer over te vinden op dit forum.
Groet, Elmer
Met de LS ben ik nog maar net vertrouwd aan het raken. Vorige week begonnen met een ozon- en interieurbehandeling want er was in de auto gerookt. Dat werkt echt. Ik ruik niets meer. Ook het leer is weer als nieuw (beige, de auto is donkerblauw). Nu nog de lak kleien en een topkwaliteit waslaag aanbrengen.
Het verbruik valt nog tegen (1:7) gezien dat op internet overal van een haalbare 1:10 wordt gesproken. Auto had wel lang stil gestaan. Eerst maar eens een nieuw luchtfilter.
Grootste uitdaging wordt het navigatiesysteem, waarvoor volgens Louwman na 2004 geen updates zijn verschenen. En zelfs die zijn niet meer leverbaar. Daar is vast meer over te vinden op dit forum.
Groet, Elmer