Navigatie CD voor Lexus SC430 uit 2003

hanniehellendoorn

Nieuw hier
17 mei 2015
1
0
0
Sinds 3 maanden ben ik terug in NL vanuit Dubai en heb een Lexus SC430 meegenomen. Staat inmiddels op NL kenteken. De auto is uit 2003 en oorspronkelijk in USA geleverd. Er zit een USA navigatieCD in, en ik ben op zoek naar een passende CD voor Nederland. Heeft iemand een tip?
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Topic verplaatst.

Ik weet niet zeker of het zo simpel is als een DVD of CD vervangen. Waarschijnlijk moet er (veel) meer gebeuren. Dat is bij de IS en GS in ieder geval wel zo.

Kaarten (updates) haal je via http://www.lexus-mapupdates.eu/ of de dealer. Wellicht is het beter te kijken of je op dit forum met iemand kan uitproberen of zijn CD/DVD in jouw auto werkt. Dan heb je uitsluitsel. Je kan naar de meeting komen, daar zijn nog wat andere experts aanwezig. Maar we hebben nog geen geregistreerde SC430's voor die dag. Hoewel die vorig jaar wel aanwezig waren.
 

Xunited

Nieuw hier
29 okt 2012
14
4
0
Hallo, ik heb via diverse internet bronnen al achterhaald dat je ook een nieuw type DVD speler zo kan inpluggen. Echt nog Plug & Play. Kan je ook veel nieuwere kaarten gebruiken.
Uit me hoofd past de DVD navigatie speler van 2005 als laatst nog plug & play.