Navigatie dvd voor GS300

Marcie

Hoort erbij
3 mrt 2014
63
1
0
Vandaag eindelijk de GS opgehaald bij de garage ivm remklauw die vast zat. Had al wel gezegd dat hij rustig aan mocht doen.
Net een rit gemaakt maar mis de Nederlandse dvd navigatie. Gaat om een GS 300 van 2000 met ogiginele DVD Navigatie.


Is er iemand die mij daar aan kan helpen?
 

Marcie

Hoort erbij
3 mrt 2014
63
1
0
Wordt niet meer ondersteund. xxxxxxx

Moded: om bepaalde redenen kan die laatste vraag hier niet gesteld worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Marcie

Hoort erbij
3 mrt 2014
63
1
0
laat ik mijn laatste vraag anders stellen: iemand een overjarige navigatie dvd liggen? Ruilen tegen een originele Duitse navigatie dvd. Heb nu niets aan de navigatie want Nederland ( of Benelux ) zit er niet bij
 

Lacor

Stamgast
25 jun 2011
1.010
66
0
Is het hetzelfde systeem als in een IS300? Misschien nog versie van 2009 ergens liggen.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ik heb ook nog even gezocht naar oude IS200 dvd's, maar helaas ik heb ze niet meer.

Maar weet je zeker dat dit een DVD is en geen CD? DVD kan namelijk veel meer informatie bevatten dan alleen benelux.
 

Marcie

Hoort erbij
3 mrt 2014
63
1
0
Heren Hube en Lacor
Ik dacht dat het dvd was maar lijkt mij gezien het bouwjaar van de GS ( 2000 ) achteraf niet logisch. Er zitten losse cd's bij van Duitsland en net wat je zegt: dvd bevat vaak heel Europa. Dus ik ben op zoek naar cd's :)
Ik weet niet ofdat het van de IS hetzelfde is.
Scherm is touch screen met bediening voor clima , boordcomputer radio en cd wisselaar. Misschien dat het jullie wat zegt.
 

Lacor

Stamgast
25 jun 2011
1.010
66
0
Ik heb niet een tijd geleden die van m'n IS200 (CD's dus) weggegooid. Kan je dus helaas niet helpen.