Navigatie software

twoglory

Nieuw hier
26 aug 2008
24
0
0
Hallo Mede Lexus Freaks :p

Ik heb een RX300 en zou graag mn navigatie software updaten.

Weten jullie of er ergens een cd-rom zit of is het een harde schijf waar het op staat?
Heb al 10 x het boekje gelezen en kan nergens een apparaat ontdekken waar de navigatie cd in zit.

Misschien kunnen jullie mij helpen ..

Bedankt,

Koos
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Op het internet vond ik:

move the passenger seat fully forward and tip up the rear as high as possible.

you will see a cover with two plastic screws.

unscrew them and remove the cover.

this is the ecu for the navigation. on the left side there is a lock... slide it to the right. turn on the ignition.

push the eject button by the lock button on the ecu. the disk will pop out.

check the version that you have.

ONCE YOU INSTALL THE NEW DISK IT WILL ALSO UPDATE THE SOFTWARE AND YOU WILL NOT BE ABLE TO USE THE OLDER VERSION. SLIDE THE LOCK BACK TO THE LEFT AND REINSTALL THE COVER. MOVE THE SEAT BACK AND CONGRADULATIONS...
 

Henk B

Nieuw hier
31 jan 2011
1
0
0
twoglory zei:
Hallo Mede Lexus Freaks :p

Ik heb een RX300 en zou graag mn navigatie software updaten.

Weten jullie of er ergens een cd-rom zit of is het een harde schijf waar het op staat?
Heb al 10 x het boekje gelezen en kan nergens een apparaat ontdekken waar de navigatie cd in zit.

Misschien kunnen jullie mij helpen ..

Bedankt,

Koos

Hoi Koos,

De nav dvd zit in de de kofferruimte onder het grote luik,kunstofbak eruit en dan zie je het eronderzitten ter grote van een radio,maar dan zwart.

Groeten Henk
 

Bijlagen

  • alors wielen 225-40-19.jpg
    alors wielen 225-40-19.jpg
    65,8 KB · Weergaven: 52

jaketele

Nieuw hier
25 jan 2011
2
0
0
Het is model afhankelijk. Bij Type I RX300 is de navigatie inderdaad ingebouwd, rechts onder de bagageruimte. Bij type II (vanaf 2004) is het niet meer nodig het hele kunststof deel te verwijderen maar is de navigatie bereikbaar wat meer naar het midden van de bagageruimte, recht van de krik. Er zit een kunststof afdek plaatje, en na enig gezoek vind je een schuifje waarmee de DVD naar buiten komt. (het contact moet ingeschakeld zijn). Nadeel is dat je het absoluut niet kan zien, gevoelswerk dus!
 

gerlies

Nieuw hier
11 sep 2011
2
0
0
ik heb een rx300 uit 2001 september ,past deze dvd op mijn auto,van welk jaaris ze,wat is je prijs
 

Mr. Lexus

Hoort erbij
16 okt 2011
43
0
0
Bij de RX300 tot 2003 zit niet de navigatie computer met DVD-rom in de kofferbak maar is het zoals Hube heeft opgezocht, onder de voorstoel. Updates werden dacht ik tot 2008 ondersteund/uit gegeven maar of ze nog leverbaar zijn is een vraag die een dealer kan beantwoorden. Ook voor de prijs, modeljaar vanaf 2003 zijn de DVD' s Europa,
rond de 142 euries dacht ik.